15 تاكتيك وجود دارد كه به شما در جذب فالوور بيشتر در اينستاگرام كمك مي كند.
از هشتگ هاي مناسب استفاده كنيد
از فيلترهاي باكيفيت استفاده كنيد
ارسال در زمان هاي مناسب
پيروان رقبا را سرقت كنيد
هزينه پست هاي پشتيباني شده و بررسي محصولات را پرداخت كنيد
از Geotag ها براي تقويت كشف محلي استفاده كنيد
داستانهاي خود را در نكات برجسته سازماندهي كنيد
از پيروان بيشتري بخواهيد
روندها را اميدوار كنيد
هدايايي را اجرا كنيد
محتواي توليد شده توسط كاربر را به اشتراك بگذاريد
از اينستاگرام لايو استفاده كنيد
مقاوم باش
رشد پيروان را با گذشت زمان از نزديك كنترل كنيد
از ابزارهاي اينستاگرام در دسترس خود استفاده كنيد
بياييد عميق تر به چگونگي اجراي هر تاكتيك بپردازيم تا دنبال كننده هاي بيشتري در اينستاگرام داشته باشيم.
از هشتگ هاي مناسب استفاده كنيد
هدف شما در اينستاگرام اين است كه مخاطبان فعلي خود را به طور مرتب درگير كنيد و در عين حال تعداد دنبال كنندگان واقعي خود را نيز افزايش دهيد. ارسال عكس هاي جديد ، جالب و جذاب اولين نياز را برآورده مي كند ، اما براي شروع رشد ، هشتگ زدن عكس هاي خود را بسيار مهم خواهيد يافت. هشتگ زدن پيدا كردن عكس هاي شما را براي افرادي كه به جستجوي اصطلاحات خاص هستند آسان مي كند.
بنابراين بايد از كدام هشتگ استفاده كنيد؟
درست مانند توييتر و ساير سايتهاي اجتماعي ، كاربران در اينستاگرام هشتگ خاصي را نسبت به ديگران انتخاب مي كنند. اگر از هشتگ هاي معروف اينستاگرام در عكس هاي خود استفاده مي كنيد ، به احتمال زياد به كاربران جديد دسترسي پيدا مي كنيد و كشف مي شويد.
در زمان نوشتن ، اين 20 هشتگ برتر در اينستاگرام بودند: #عشق #instagood #عكس روز #روش #زيبا #خوشحال #جذاب # like4like #tbt #بيا دنبالم #picoftheday #دنبال كردن # م #art #سلفي # صفر # در روزانه # بازپس #دوستان # سالاري اگر به اين ليست نگاه كرديد و گفتيد ، "اما هيچكدام از اين محصولات درمورد محصولات يا مارك من اعمال نمي شوند" ، به احتمال زياد درست گفته ايد.
استفاده از هشتگ يك چيز است ، استفاده از برچسب هاي مناسب كاملاً متفاوت است. برچسب هاي محبوب مانند موارد ذكر شده در بالا ، احتمالاً علاقه و علاقه هاي اضافي ديگري را براي شما به همراه نخواهد داشت. با اين حال ، آنها منجر به افزايش درگيري طولاني مدت ، پيروان علاقمند جديد يا مهمتر از همه فروش نمي شوند.
اگر مي خواهيد عكس هاي خود را به طور صحيح برچسب گذاري كنيد ، لازم است هشتادگ مناسب ترين را پيدا كنيد و از آنها استفاده كنيد. اين به معناي انجام تحقيقات مناسب براي اطمينان از استفاده از هشتگ هايي است كه نه تنها نام تجاري شما را توصيف مي كنند بلكه در اينستاگرام نيز جستجو مي شوند. براي يافتن هشتگ هاي مربوطه ، مي خواهيد از يك ابزار آنلاين رايگان مانند IconoSquare يا Webstagram استفاده كنيد.
در زير ، من از Webstagram براي جستجوي هشتگ هاي كليدي نزديك با نام تجاري من ، براي يافتن هشتگ هاي مربوط ، مرتبط و مشهور براي تجارت لوازم جانبي مردان خود استفاده كردم. به عنوان نمونه ، با جستجوي هشتگ #MensFashion ، توانستم ليست زير از هشتگ هاي كليدي اضافي را به همراه تعداد دفعات استفاده شده (به عنوان مثال ، محبوبيت آنها) بكشم. تحقيق هشتگ همچنين اگر هر يك از كلمات كليدي مورد نظر خود را مستقيماً در برنامه اينستاگرام جستجو كنيد ، مي توانيد هشتگ هاي مرتبط بيشتر و محبوبيت آنها را پيدا كنيد.
شما مي خواهيد اين تمرين را امتحان كنيد و كلمات كليدي مختلفي را توصيف كنيد كه مارك و محصولات شما را توصيف مي كند ، و ليست كلمات كليدي هشتگ خود را در هر زمان تهيه كنيد. به خاطر داشته باشيد كه اينستاگرام در هر پست حداكثر 30 هشتگ را در اختيار شما قرار مي دهد. علاوه بر اين ، كلمات محبوب با گذشت زمان تغيير خواهد كرد ، بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه هر چند ماه كلمات كليدي هشتگ خود را دوباره مرور كنيد تا از بهترين اصطلاحات ممكن استفاده كنيد.
همچنين مي توانيد ايده هاي هشتگ را از طرف رقبا يا حساب هاي مشابهي كه نوع زير از شما آرزو مي كنند دزدي كنيد ، اما در نهايت مي خواهيد گروه هاي هشتگ خود را ايجاد كنيد كه مربوط به حساب خاص شما باشد.
نكته مثبت شماره 1: در اينجا ترفندي است كه من براي مشاغل تجارت الكترونيكي خود استفاده مي كنم. براي هر دسته از كالاها و كالاهاي موجود در فروشگاه هاي من ، محبوب ترين هشتگ هاي اينستاگرام مرتبط را بررسي كرده ام. من براي هر دسته از كالاهايي كه مي فروشم ، 15 تا 20 مورد محبوب پيش آمد و همچنين 5-10 برچسب محبوب را نشان مي دهد كه نام تجاري و محصول من را توصيف مي كند.
سرانجام ، من همچنين ليستي از هشتگ هاي خاص محلي خاص را ايجاد كردم كه مربوط به برند من است. مثلا: كليد واژه هاي تجاري هشتگ
#mybrandname
#mensfashion
#mensaccessories
#mensgoods
#fashion
#mensstyle
#instafashion
#menswear
هشتگ كلمه كليدي دسته بندي محصولات
#bugatchisocks #happysocks #corgisocks #socks
#sockswag
#socksoftheday
#sockgame #sockswagg
#socksofinstagram
#happysockday
#sockwars
#funsocks
#happysockday
هشتگ كلمه كليدي مخصوص مكان # تورنتو # تورنتوفنكد # تورنتوفنسبوبلاگر تمام اين گروه از هشتگهاي كليدي در صفحه در Evernote ذخيره مي شوند. اين كار وقتي كار مي كند كه بتوانم يك تصوير جديد در اينستاگرام براي مناسب ترين كلمات كليدي بهينه كنم ، ارسال مي كنم. به راحتي مي توانم Evernote را باز كرده و از هشتگ هاي استاندارد تجاري ، محصول و مكان خاص براي ارسال با هر عكس كپي كنيد.
برخي از ابزارهاي برنامه ريزي اينستاگرام همچنين به شما امكان مي دهند تا الگوهاي زيرنويس را براي ذخيره گروه هاي هشتگ خود ذخيره كنيد. سس اينستاگرام پست انجام كار تحقيق ، ساماندهي و صرفه جويي در استفاده از هشتگ هاي قابل اجرا و محبوب در خط مقدم ، باعث مي شود تا يك تن از وقت شما در كنار جاده صرفه جويي شود ، تعامل خود را افزايش داده و به پيروان جديد كمك كنيد.
نكته طرفدار شماره 2: اگر مدتي در اينستاگرام پست كرده ايد و احساس مي كنيد در ساختن مخاطبان خود با استفاده از هشتگ هاي كليدي كليدي ، تمام اين فرصت ها را از دست نديده ايد. هنوز مي توانيد به عقب برگرديد و نظر خود را با ليست هاي جديد كليد واژه هشتگ ارسال كنيد و تماشاي لايك ها و دنبال كنندگان را مشاهده كنيد.
استفاده از هشتگ در داستانهاي اينستاگرام هشتگ در پست هاي اينستاگرام يك مورد خاص است ، اما براي اينكه فرصتي براي ديدن كاربراني كه آن هشتگ خاص را دنبال مي كنند نيز بايد از هشتگ هايي در Stories خود استفاده كنيد. شما مي توانيد از برچسب هاي هشتگ استفاده كنيد (كه مي توانيد در هنگام ايجاد يك Story در فهرست منوي اينستاگرام مشاهده كنيد) يا فقط در زيرنويس هاي خود فقط هشتگ را بزنيد تا فرصتي براي نمايش در يك داستان هشتگ فراهم شود. اكنون كه كاربران مي توانند هشتگ هايي را دنبال كنند ، استوري هاي شما در اينستاگرام اين فرصت را دارند كه توسط افرادي كه دنبال كننده آن هشتگ هستند و هركسي كه فقط آن را بررسي مي كند ، مشاهده شود.
2. از فيلترهاي مناسب استفاده كنيد
هشتگ كلمات كليدي تنها چيزي نيست كه بايد به آن توجه كنيد. انجمن اينستاگرام به برخي فيلترهاي عكس مطلوبتر از سايرين پاسخ مي دهد. استفاده از اين فيلترهاي ترجيحي مي تواند در تعامل شما تأثير بگذارد. به گزارش Iconosquare ، 10 فيلتر محبوب فعلي در اينستاگرام وجود دارد:
عادي (بدون فيلتر) كلارندون جونو لارك لودويگ گينگام والنسيا X-Pro II لو-في آمارو TrackMaven درمورد حسابهاي اينستاگرام خود تحقيقاتي را انجام داد تا ببيند فيلترها چگونه روي تعامل تأثير مي گذارند و دريافتند كه مايفاير ، هيف و لودويگ بيشترين تعامل را به دنبال داشتند. پيگيري مطالعه Maven اما مهمتر از فيلترهاي مورد علاقه عمومي اينستاگرام ، فيلترهاي مورد علاقه مخاطبان خاص شما هستند.
اين نمودار سفارشي را در نظر بگيريد ، كه استفاده از فيلتر را با تعامل از حساب اينستاگرام خود مرتبط مي كند: ميانگين تحقيق در مورد لايك و نظرات براي درك عملكرد حساب خود مي توانيد از IconoSquare استفاده كنيد تا بفهميد كه در حال حاضر براي شما چه كاري است و چه كار نمي كند.
3. ارسال در زمان هاي مناسب
گذشته از اضافه كردن هشتگ هاي مناسب و استفاده از بهترين فيلترها براي به دست آوردن تعداد بيشتري از دنبال كنندگان اينستاگرام ، بايد زمان زمان ارسال هاي خود را نيز در نظر بگيريد. يك رويكرد هدفمند شامل تجزيه و تحليل آنچه در گذشته براي شما مؤثر بوده و نيست.
با مراجعه به بخش بهينه سازي IconoSquare ، مي توانيد تجزيه و تحليل مفصلي از سابقه ارسال خود در مقابل نامزدي دريافت كنيد. اين گزارش همچنين بهترين زمان هاي روز و روزهاي هفته براي ارسال را مشخص مي كند. حلقه هاي تاريك نشان مي دهد كه شما معمولاً رسانه را ارسال مي كنيد.
حلقه هاي خاكستري روشن وقتي جامعه شما در تعامل است نشان مي دهد. بزرگترين حلقه هاي خاكستري روشن بهترين زمان براي ارسال شما را نشان مي دهد. زمان ارسال پست هاي اينستاگرام Iconosquare همچنين مي توانيد بطور رايگان از تجزيه و تحليل هاي اينستاگرام براي حساب هاي تجاري ، بينش بسيار خوبي بدست آوريد ، كه در بخش Followers يافت مي شود. ممكن است بخواهيد از يك ابزار برنامه ريزي رسانه هاي اجتماعي براي انتشار خودكار پست هاي خود در هنگام جذب مخاطب خود در نظر بگيريد.
4- پيروان رقبا را سرقت كنيد
يكي از بهترين راه ها براي پيدا كردن و جذب موارد جديد اين است كه به دنبال نزديكترين رقبا در حساب هاي اينستاگرام خود و ارتباط با مخاطبان خود باشيد. اين افراد قبلاً با پيگيري رقباي خود ، علاقه خاصي به محصولاتي كه شما حمل مي كنيد نشان داده اند. بنابراين چگونه مي توانيد پيروان رقبا را به طور واقعي سرقت كنيد؟ با درگير شدن با آنها راه هاي مختلفي براي ارتباط با كاربران اينستاگرام وجود دارد ، و هرچه كار بيشتري را انجام دهيد ، پيروان بيشتري پيدا خواهيد كرد و تعامل را تكرار خواهيد كرد.
سه نوع تعامل در اينستاگرام عبارتند از: يك كاربر را دنبال كنيد مثل يك عكس نظر در مورد يك عكس از اضافه كردن ايموجي يا دو نفر براي اضافه كردن شخصيت به متن خود نترسيد. من يك حساب غير رسمي را با حساب كاربري خود اجرا كردم تا ببينم طرفداران رقباي من به پيشرفت هاي بازاريابي اينستاگرام من چگونه پاسخ دادند. من پيروان يك رقيب نزديك و محلي را هدف قرار دادم. از آنجا كه مي دانم بسياري از پيروان وي محلي هستند ، من شهر خود را به پروفايل خود اضافه كردم تا حس آشنايي بيشتري بين برند من و افرادي كه من هدف آنها هستم ايجاد كنم. من فقط با دنبال كردن 100 دنبال كننده رقباي خود شروع كردم. بعداً ، 100 مورد ديگر را دنبال كردم ، اما اين فرصت را هم كردم كه يكي از عكسهاي اينستاگرام آنها را دوست داشته باشم.
سرانجام ، من يك گروه سوم از 100 نفر را دنبال كردم و دوست داشتم و همچنين درباره هر عكس درباره هر عكس اظهار نظر كردم.
نتايج: دنبال كنيد: 14? پيگيري دنبال كنيد + Like: 22? followback دنبال كنيد + لايك + نظر: 34? پيگيري اگرچه متغيرهاي زيادي وجود دارد ، و اين آزمون به دور از علمي بود ، نتايج مشخص بود. هرچه بيشتر از صفحه اينستاگرام خود با افراد درگير و درگير شويد ، بيشتر از آن خارج خواهيد شد. توجه: در حالي كه مخالف شرايط خدمات اينستاگرام است ، برخي از كارآفرينان از اتوماسيون براي پيروي از همان مراحل فوق استفاده مي كنند.
House of Hannie در اپيزود Shopify Masters در زير درباره اين تاكتيك و جوانب مثبت و منفي آن صحبت مي كند.
5. براي پست هاي پشتيباني شده و بررسي محصولات پرداخت كنيد
همه اين پست هاي بهينه شده در حساب كاربري شما بسيار عالي است ، اما اگر واقعاً مي خواهيد دنبال كنندگان اينستاگرام را افزايش دهيد ، بايد از بازاريابي تأثيرگذار استفاده كنيد و برند خود را در معرض مخاطبان گسترده تري قرار دهيد. چگونه اون كار را انجام مي دهي؟ اول ، بر خلاف تاكتيك هاي رشد پيروان اينستاگرام كه در بالا به آنها اشاره شد ، اين يك برنامه رايگان نيست. با اين حال ، اگر به درستي انجام شود ، از ارزش خوبي برخوردار است.
براي شروع ، بايد ليستي از حسابهاي بزرگ را در طاقچه خود تهيه كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما محصولات زيبايي را مي فروشيد ، مي خواهيد حساب هاي بزرگي را از وبلاگ نويسان زيبايي پيدا كنيد. ممكن است شما قبلاً اين حسابها را دنبال كرده باشيد ، اما در غير اينصورت ، بايد آنها را پيدا كنيد. يكي از بهترين راهها استفاده از Webstagram (كه قبلاً به آن اشاره شد) و جستجوي برخي از نزديكترين كليد واژه هاي هشتگ كه در ابتداي اين پست كشف كرديد. وقتي جستجوي كلمات كليدي خود را انجام مي دهيد ، نه تنها كلمات كليدي مرتبط را به شما نشان مي دهد ، بلكه حساب هاي برتر اينستاگرام را نيز نشان مي دهد كه داراي آن كلمات كليدي است.
در نتايج پروفايل چند مورد وجود دارد: بزرگ زير معمولاً 20 تا 200 كيلوگرم آدرس ايميل در پروفايل اگر يك آدرس ايميل در پروفايل وجود داشته باشد ، معمولاً به اين معني است كه حساب براي پستهاي پشتيباني شده يا فرياد زدن در يك داستان حمايت شده باز است.
مي خواهيد قيمت پست ارسال شده توسط آنها را ايميل كنيد و از آنها بپرسيد. به طور كلي ، من بسته به اندازه موارد زير ، ميانگين نرخ در حدود 20 تا 50 دلار در هر پست پيدا كرده ام. با اين حال ، اگر شما كالايي منحصر به فرد و اصلي را به فروش مي رسانيد ، ممكن است بخواهيد محصول خود را براي بررسي و ارسال آنفلوانزا نيز در نظر بگيريد.
معمولاً هرچه تصوير طبيعي تر و تبليغاتي كمتري داشته باشد ، درگيري و واكنش بيشتر خواهد بود. براي جذب دنبال كننده بيشتر در اينستاگرام شما لزوماً به تأثيرگذاراني نياز نداريد كه دنبال كنندگان بيشتري را در اينستاگرام خود داشته باشيد بلكه داراي تعداد جذابيت بالايي هستند (تعداد لايك ها و نظرات نسبت به تعداد پيروان) ، كه بسياري از بازارهاي تأثيرگذار مي توانند ارائه دهند.
6. از Geotag ها براي تقويت كشف محلي استفاده كنيد
علاوه بر هشتگ ، مي توانيد پست ها و استوري هاي اينستاگرام خود را با برچسب زدن به موقعيت مكاني خود يا از شهري كه در آن قرار داريد يا در محلي كه عكس يا فيلم گرفته شده است ، كشف كنيد. مكان ها نه تنها فيد اينستاگرام خود را دارند بلكه استوري مخصوص به خود را دارند ، بلكه هشتگ هايي نيز دارند كه مي توانيد هنگام استفاده از برچسب مكان در Stories خود به آنها كمك كنيد.
فيد مكان اينستاگرام مشاغل محلي مي توانند با ارسال مرتب در اين فيدها و همچنين درگيري با پست هاي مشتري هاي آينده نگر كه از نظر جسمي در مجاورت هستند ، بيشترين ارزش را از برچسب هاي مكان دريافت كنند.
7. داستان هاي خود را در نكات برجسته سازماندهي كنيد
هر زمان كه يك پيروان بالقوه روي پروفايل تجاري خود بيفتد ، مدت كوتاهي داريد كه آنها را متقاعد كنيد كه از شما پيروي كنند. يكي از راه هاي انجام اين كار با استفاده از ويژگي Highlights در پروفايل خود براي سازماندهي Stories Instagram خود به روشي است كه ارتباط خود را با حساب شما ارتباط مي دهد. از آنجا كه Stories طول عمر 24 ساعته اي دارد ، مي توان از Highlights استفاده كرد تا زندگي دوم به آنها داده شود و ديگران را به دنبال خود ترغيب كنند تا در آينده بيشتر داستان ها را از دست ندهند.
نكات برجسته اينستاگرام Letterfolk براي رشد دنبال كنندگان اينستاگرام از Story Highlights استفاده كنيد: ايجاد تريلرهايي كه اذيت كردن درباره حساب شما چيست سازماندهي داستانهاي خود در قالب (مانند كشورهايي كه از آنها بازديد كرده ايد ، براي حساب هاي مسافرتي) توضيح محصولات خود از طريق عكس و فيلم تبليغ محصولات خود با استفاده از پيوندهاي كش رفتن (حداقل براي 10K دنبال كننده و يك حساب كاربري در اينستاگرام براي انجام اين كار با Stories خود نياز داريد)
8- از پيروان بيشتري بخواهيد
به نظر مي رسد واضح است ، اما سزاوار گفتن است: نترسيد كه گاهي اوقات از مخاطبان خود بخواهيد شما را دنبال كنند. به همان روشي كه YouTubers از بينندگان خود مي خواهد تا آنها را در پايان فيلم هاي خود دنبال كنند ، همچنين مي توانيد از بينندگان بخواهيد كه براي كسب مطالب بيشتر شما را دنبال كنند. بعضي اوقات ممكن است مردم واقعاً از آنچه شما در اينستاگرام مي گذرانند لذت ببرند اما قبل از اينكه واقعاً شما را دنبال كنند ، نياز به تعجب دارند. همچنين مي توانيد اين كار را در زيرنويس هاي اينستاگرام خود انجام دهيد ، با پيگيري آنچه مخاطبان شما در صورت پيروي از شما يا با اشاره به مطالبي كه مي خواهند آنها را از دست ندهند ، اين كار را در محتواي خود انجام دهيد.
9. به روندها اميدوار شويد
هنگامي كه فرصت خود را ارائه داد ، تراز كردن محتواي شما با مباحث گرايش يا هشتگ ها مي تواند قابليت كشف و تعامل را بهبود ببخشد. به عنوان مثال، مي توانيد موج سوژه يا يك رويداد پرطرفدار مانند تعطيلات را به روشي مناسب براي تقويت تعامل و آگاهي از برند سوار كنيد. يا مي توانيد در يكي از بسياري از "تعطيلات هشتگ" موجود ، مانند #NationalCoffeeDay (سقوط در اول اكتبر هر سال) شركت كنيد.
رويدادهاي مربوط را در تقويم خود علامت گذاري كنيد تا بتوانيد مطالب با كيفيت را از قبل تهيه كنيد. حتما به روشي معني دار به گفتگو بپيونديد و اگر شك داريد ، از خود بپرسيد كه آيا مخاطب هدف شما واقعاً به اين روند توجه مي كند يا خير.
10. سركار دادن
يكي از بهترين نوع اظهارنظرهايي كه مي توانيد در مورد هر پست رسانه اجتماعي ، و نه فقط در اينستاگرام بدانيد ، زماني است كه يكي از كاربران يك دوست را تگ مي كند. اين نظرات نه تنها به درگير شدن پست شما كمك مي كند ، كه به نوبه خود آن را براي الگوريتم اينستاگرام مساعد مي كند ، بلكه هر برچسب شما را به يك عضو مخاطب جديد مي رساند كه از طريق يك توصيه وارد شده است و شما مي توانيد به عنوان بالقوه پيروز شويد.
يكي از راههاي تشويق اين رفتار ، ارسال مطالب قابل اعتماد است كه التماس براي به اشتراك گذاري 1: 1 (به عنوان مثال يك ورزشگاه ممتاز است كه از شما مي خواهد به دوستاني كه از روز پا مي پريد ، برچسب بزنيد). اما يك روش مطمئن تر براي جلب مخاطب خود براي برچسب زدن به دوستان خود ، اجراي هدايايي است كه مخاطبان شما را تشويق مي كند تا يك دوست را برچسب گذاري كرده و از حساب خود پيروي كنند.
براي الهام بخش ، در اينجا نمونه اي از يك محصول موفق محصول موفق از پنجم وجود دارد كه باعث مي شود افراد براي دنبال كردن حساب خود و برچسب زدن به يك دوست ، فرصتي براي برنده شدن دو محصول رايگان براي هر دو محصول را ترغيب كنند.
نمونه بارز اينستاگرام براي كسب اطلاعات بيشتر ، پست ما را بررسي كنيد و دستورالعمل هاي تبليغ اينستاگرام و هرگونه الزام قانوني را براي اجراي يك مسابقه اينستاگرام كه در كشور مورد نظر شما اعمال مي شود ، دنبال كنيد. ليست خواندن رايگان: تاكتيك هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي آيا مي خواهيد اطلاعات بيشتري درمورد اينكه چگونه رسانه هاي اجتماعي مي توانند به پيشرفت فروش كمك كنند؟ ليستي از مطالب رايگان و تأثيرگذار ما را بارگيري كنيد.
11. ارسال محتواي توليد شده توسط كاربر محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC) هر نوع محتوا
- از جمله فيلم ، عكس ، بررسي ، صوتي و موارد ديگر - شما از طرفداران يا دنبال كنندگان مي باشد. اين يك ابزار اساسي در زرادخانه بازاريابي شما براي به دست آوردن دنبال كنندگان در Instagram است. UGC با ارائه افراد واقعي ، با داستانهاي واقعي ، محصول شما را در انساني سازي بهتر نشان مي دهد و محصول شما را در زندگي واقعي نشان مي دهد و با مشتري هاي بالقوه رابطه اعتماد به نفس تري برقرار مي كند.
مخاطبان شما نه تنها 15 دقيقه از شهرت خود را در خوراك اينستاگرام خود دوست دارند بلكه به فروش بيشتر در فروشگاه آنلاين شما نيز كمك مي كنند. براساس تحقيقات Olapic ، مصرف كنندگان امروز پس از ديدن عكسي از محصول به اشتراك گذاشته شده توسط مشتريان ، 56 درصد بيشتر از خريد چيزي مي خواهند. به عنوان مثال ، مد نوا را در نظر بگيريد. خرده فروشان آنلاين حساب اينستاگرام به محتواي توليد شده توسط كاربر متكي است.
به عنوان مثال مطالب توليد شده توسط كاربر مد نوا محتواي ايجاد شده توسط كاربر Fashion Nova به آن مي دهد تا هزاران تصوير از مردم در سراسر جهان براي به اشتراك گذاشتن با مخاطبان خود فراهم كند - عكس هايي كه هر دو ارزش برند را نشان مي دهند و از پيروان الهام مي گيرند تا با پست هاي آن درگير شوند و لباسي را خريداري كنند كه افراد واقعي پوشيده اند. وقتي نوبت به ايجاد محتواي توليد شده توسط كاربر براي فروشگاه اينترنتي شما مي رسد ، از اين طريق بخواهيد كه مشتريان تجربيات و تصاوير مورد علاقه خود را با محصولات خود به اشتراك بگذارند: ايجاد يك خوراك هشتگ مارك دار كه در آن مشتريان مي توانند تصاوير را ارسال كنند افزودن يك تماس براي اقدام در بيوگرافي اينستاگرام خود اجراي مسابقه دسترسي به تأثيرگذار افزودن يك "سؤال" براي محتواي توليد شده توسط كاربر در بسته بندي شما به ياد داشته باشيد ، هدف UGC نشان دادن ديدگاه معتبر از محصولات شما است.
اگر برخي از مشتريان براي شما عكس هايي با كيفيت پايين ارسال مي كنند كه هنوز بهترين ويژگي هاي محصولات شما را برجسته مي كند ، از استفاده از آنها نترسيد.
12. از Instagram Live استفاده كنيد
فيلم زنده كليد اجراي يك استراتژي بازاريابي موفق در هر بستر رسانه اجتماعي است. با استفاده از اينستاگرام مي توانيد از اينستاگرام لايو استفاده كنيد تا فيلم ها را براي طرفداران خود پخش كنيد و در زمان واقعي با آنها درگير شويد. هنگامي كه نام تجاري شما يك جريان ويديويي مستقيم را شروع مي كند ، يك حلقه تصوير نمايه شما را در استوري هاي اينستاگرام محصور مي كند تا به پيروان بگويد كه مي توانند جريان را بررسي كنند. پيروان همچنين هنگام شروع يك فيلم زنده ، يك اعلان دريافت مي كنند.
پس از اتمام جريان زندگي خود ، مي توانيد آن را به مدت 24 ساعت در Story خود بارگذاري كنيد. جان ماير اينستاگرام زنده عكس با احترام از: اوبرلو به ياد داشته باشيد كه Instagram Live تعاملي است. پيروان شما احتمالاً در حالي كه شما زندگي مي كنند اظهار نظر مي كنند ، بنابراين سعي كنيد نظرات آنها را تصديق كنيد و راه هايي براي مشاركت آنها پيدا كنيد.
برخي از راه هاي به دست آوردن دنبال كننده بيشتر هنگام استفاده از اينستاگرام لايو عبارتند از: تصرفات آنفلوانزا ميزباني AMA (از من هر چيزي بخواهيد) يا پرسش و پاسخ آموزش راه اندازي يا به روزرساني محصول ميزباني يك برنامه نمايش بحث و گفتگو پشت صحنه در مورد عمليات خود اشتراك يك رويداد فعلي آموزش محصولات در حال اجرا
13. سازگار باشيد اكثر پيروان شما به خاطر آنچه در گذشته ارسال كرده ايد ، اما به خاطر وعده آنچه در آينده پست خواهيد كرد ، از شما پيروي نمي كنند.
مخاطبان شما مي خواهند بدانند كه اگر به آن دكمه Follow ضربه بزنند ، چه مي خواهند بدست آورند. داشتن فيد با مضمون ثابت و برنامه ارسال مداوم مي تواند تأثير بسياري در رشد ساير موارد از ديگر استراتژي هاي رشد ما در بالا داشته باشد.
حتي يك الگوي ساده مي تواند پيروان جديد را به خود جلب كند ، مادامي كه در نگاه اول به هر كسي كه در نمايه شما فرود آمده است ، ارتباط برقرار كند. بيوگرافي اينستاگرام خود و نه پست آخر خود را به عنوان اولين برداشت خود در اينستاگرام در نظر بگيريد. آيا آنها به طرز مؤثري از طريق شخصيت ، فيلترها ، رنگها يا چيدمان با بعضي از سازگاري ارتباط برقرار مي كنند؟
آيا پيوند قابل كليك هر هفته افراد را به همان صفحه اصلي ارسال مي كند؟ يا به محتواي سرگرم كننده و هيجان انگيز پيوند مي دهيد؟ طرح شبكه شما روشي است كه دست كم براي خلاقيت با زيبايي غذاي شما و در عين حال اضافه كردن ريتم به استراتژي نشر و سازگاري خود كه ارزش دنبال كردن دارد ، دست كم گرفته مي شود.
در واقع ، بسياري از حسابهايي كه اين رويكرد را اتخاذ مي كنند ، غالباً با تمركز بر روي تبديل بازديد كنندگان به دنبال كننده ، توليد گرافيك متني يا ساير محتواها با يك چرخش سريعتر ، و ساده تر كردن توليد كلي محتواي اينستاگرام خود ، مي توانند تلاش كمتري در ايجاد محتوا كنند. مي توانيد از ابزاري مانند بعدا استفاده كنيد تا به راحتي برنامه ريزي و ظاهر و چيدمان خوراك خود را تنظيم كنيد. Letterfolk فقط يك نمونه از اين است كه تا چه حد برخي از مارك هاي زيبايي از طرح اينستاگرام خود مي روند.
14. رشد پيروان را با گذشت زمان از نزديك كنترل كنيد
اگر به همين سرعت آنها را گم كنيد ، نمي توانيد دنبال كننده هاي بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد. به ميزان رشد و همچنين ميزان عملكرد كلي موارد زير توجه داشته باشيد.
Social Blade يك ابزار رايگان عالي براي تجزيه و تحليل رشد موارد زير (يا رقباي شما) است و تعداد دنبال كننده هاي اضافه شده و گمشده خود را با گذشت زمان و روزهاي خاص به شما نشان مي دهد. به عنوان مثال تجزيه و تحليل هاي اينستاگرام SocialBlade با يك حساب كاربري Instagram Instagram ، يك داشبورد Instagram Analytics نيز دريافت مي كنيد ، كه بينش ارزشمندي را به صورت رايگان ارائه مي دهد كه شما به هيچ جاي ديگري نمي خواهيد.
مي توانيد ببينيد كه چند نفر نمايه شما را بررسي مي كنند ، تعداد افراد به پست هاي شما رسيده اند ، پست هاي برتر شما چيست و بيشتر دنبال كنندگان شما از كجا هستند. مي توانيد از اين داده ها براي تشخيص اينكه در چه مدت كوتاهي مي كنيد و در كجا مي توانيد كارهاي بيشتري انجام دهيد استفاده كنيد به دنبال الگويي در پست هاي جذاب ترين باشيد و سعي كنيد آن را در محتواي آينده خود تكرار كنيد.
15. از ابزارهاي اينستاگرام در دسترس خود استفاده كنيد صدها ابزار اينستاگرام در خارج وجود دارد كه مي تواند به شما و استراتژي اينستاگرام شما كمك كند ، اما من به سه نكته اصلي اشاره كردم كه به شما كمك مي كنند تا مخاطبان خود را بسازيد و به مرور زمان با آنها درگير شويد: بعد. برنامه هاي اينستاگرام خود را از رايانه يا تلفن همراه خود به طور خودكار تنظيم و منتشر كنيد.
IconoSquare اطلاعات ، ابزارهاي تجزيه و تحليل و بينش درباره حساب و دنبال كنندگان شما. Webstagram. بهترين پست هاي هشتگ براي پست ها و افراد خود را براي پست هاي پشتيباني شده خود پيدا كنيد. ايجاد يك استراتژي رشد اينستاگرام براي هدايت مشاغل در اين پست ما در مورد مؤثرترين راه هاي استفاده از اينستاگرام براي ساختن يك هدف هدفمند صحبت كرديم ، اما هميشه يك بازي اعداد نيست.
مانند هر شبكه اجتماعي ، موفق ترين استراتژي ، اصالت و اجتماعي بودن است. اگر بر روي تعامل و نه فقط پيروان تمركز كنيد ، اينستاگرام مي تواند خانه اي عالي براي محصولات و مارك شما باشد و مي تواند به يك درآمد سالم براي تجارت الكترونيكي شما منجر شود. براي راهنمايي هاي بيشتر در مورد تبديل اين بستر رسانه اجتماعي به كانال سودآور ، پست ما را در مورد نحوه كسب درآمد در اينستاگرام بررسي كنيد.
https://follower2.farsiblog.com/1399/05/26/%D8%B215techniquesinattractingInstagramfollowers/