جمعه ۲۷ تیر ۰۴

آيا بايد دنبال كننده هاي اينستاگرام خود را بخريد؟ مزايا و معايب

۲۴ بازديد

آيا بايد دنبال كننده هاي اينستاگرام خود را بخريد؟ مزايا و معايب

https://flwland.com/buy-instagram-followers/

http://instagram1.blogfa.com/post/31

به اين فكر مي كنيد كه آيا دنبال كننده هاي اينستاگرام خود را خريداري كنيد؟ اين را در نظر بگيريد: جمعه شب است ، و شما تصميم مي گيريد رستوراني را كه قبلاً قبلاً نبوديد امتحان كنيد. شما در در راه مي رويد ، و مكان خالي است. اولين فكر شما چيست؟ مشكلي در رابطه با "چه مشكلي با اين مكان وجود دارد؟" درست؟ ما براي آگاهي از انتخاب هاي خود ما به تجربيات مثبت ساير افراد تكيه مي كنيم. انتظار داريد يك رستوران شلوغ از غذاهاي خوشمزه برخوردار باشد ، يك مقاله وبلاگ با تعداد سهم از آن جالب تر باشد و يك پروفايل اينستاگرامي با هزاران دنبال كننده قانوني تر باشد. جوانب مثبت و منفي در خريد پيروان # اينستاگرام ?? #SocialMediaMarketing براي توييت كليك كنيد درست؟ خوب ، نه هميشه تعداد پيروي بالاتر در اينستاگرام براي ايجاد حقانيت به نظر مي رسد مفيد باشد ، اما ممكن است مزاياي مورد نظر شما را نداشته باشد. واقعيت اين است ، هنگامي كه دنبال كنندگان اينستاگرام را به عنوان بخشي از استراتژي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي خود خريداري مي كنيد ، راهي سريع براي تقويت تعداد دنبال كننده شماست ، اما در واقع مي تواند در دراز مدت شما را آزار دهد. در اين پست نحوه كار خريد دنبال كننده هاي اينستاگرام ، چرا اين يك ايده واقعاً بد است ، و اينكه چگونه مي توانيد پيروان را به روشي مثبت تر و پايدار تر كسب كنيد ، ارائه مي دهد. مشكلي هنگام خريد دنبال كننده هاي اينستاگرام شما خريد دنبال كنندگان اينستاگرام آسان است. در حقيقت ، چندين شركت به هزار دلار دنبال كننده اينستاگرام شما را به سختي بيش از هزينه يك لاته به شما مي فروشند. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اينست كه تعداد پيروان را انتخاب كنيد ، نمايه خود را در معرض ديد عموم قرار دهيد ، دسته خود را ارسال كنيد و هزينه آنها را بپردازيد. فقط در چند لحظه ، مي توانستيد هزاران دنبال كننده كسب كنيد. و همه فقط براي چند دلار به راحتي مي توانيد با پيروزي سريع وسوسه شويد ، اما آيا هزينه آن را دارد؟ هزينه خريد دنبال كنندگان اينستاگرام چقدر است؟ هزينه دنبال كنندگان اينستاگرام بر اساس سايت و "كيفيت" پيروان متفاوت است. يك سايت كه من پيدا كردم 2500 دنبال كننده "با كيفيت بالا" را با فقط 29.99 دلار ارائه مي دهد. حداقل آنها با كيفيت بالا هستند ، درست است؟ (بنابراين آنها مي گويند ...) اگر مي خواهيد دنبال كننده هاي اينستاگرام خود را بخريد ، قيمت ها را خريداري كنيد سايتهاي ديگر كه پيدا كردم تقريباً 10،000 دنبال كننده با قيمت كمتر از 100 دلار دارند. به نظر مي رسد سرقت! شما مي توانيد براي چند صد دلار حساب كاربري اينستاگرام قانوني بسازيد و سپس با حمايت دلار شروع به جيب زدن كنيد. اين چيز است - اين پيروان واقعي نيستند. يك شركت حتي متهم مي شود كه تعداد دنبال كننده شما هرگز كاهش نمي يابد زيرا آنها "واقعي مصنوعي به نظر مي رسانند". بله ...؟ اين سايت ها ادعا مي كنند كه آنها مي توانند به تشويق افراد واقعي (واقعي) براي دنبال كردن شما كمك كنند زيرا حساب شما پس از خريد دنبال كننده هاي اينستاگرام محبوب مي شود و اين باعث مي شود افراد واقعي را به همكاري با شما تشويق كنند. در حقيقت ، چندين وبلاگ نگار مد براي تلاش براي ايستادگي در يك بازار اشباع نشده ، براي خريد پيروان دعوت شده اند. برخي از اين Instagrammers در هر سال ميليون ها دلار درآمد كسب مي كنند و ممكن است چند صد دلار قيمت كمي به نظر برسد تا فرصتي براي پيوستن به صفوف خود بپردازد.... بنابراين ، چرا خريد دنبال كننده هاي اينستاگرام ايده بدي است؟ براي مبتديان ، اين بي صدا است. در حقيقت ، كل سايت ها در اطراف فراخواندن وبلاگ نويسان و اينستاگرام ها ساخته شده اند كه دنبال كننده هاي اينستاگرام را خريداري مي كنند. فكر كنيد اگر دنبال كننده هاي اينستاگرام را بخريد ، اين موضوع شما را به روياي خود مبني بر داشتن يك تأثيرگذار معروف در اينستاگرام نزديكتر مي كند؟ دوباره فكر كنيد سايت ها روي تأثيرگذاراني كه سعي در جمع آوري اعداد و حتي ارائه ابزارهايي براي تجزيه و تحليل حساب براي پيروان جعلي دارند ، مي شوند. حتي اگر شما موفق به دريافت اين نقش آنفلوانزور آبدار شويد ، گرفتار خواهيد شد. مهمتر از همه ، داشتن پيروان بيشتر منجر به درگيري بيشتر نمي شود. دنبال كنندگان جعلي ارزان قيمت معمولاً محصولات را دوست ندارند ، نظر مي دهند يا از همه مهمتر. شايان ذكر است ، شما مي توانيد نظرات جعلي نيز بخريد. آنها هيچ اثربخش تر از پيروان جعلي نخواهند بود. هنگام خريد دنبال كننده هاي اينستاگرام ، جوانب و جوانب مثبت چيست؟ بنابراين ، بگذاريد آن را بيان كنيم - جوانب مثبت و منفي در خريد پيروان جعلي اينستاگرام چيست و آيا واقعاً ارزش آن را دارد؟ نظرات طرفداران جعلي اينستاگرام followers پيروان جعلي ارزان هستند ?? مي توان با چند كليك خريداري كرد ?? ممكن است يك اعتبار كاذب به اعتبار شما بدهد منفي پيروان جعلي اينستاگرام followers پيروان جعلي تبديل نمي كنند و آنها را بي فايده مي كنند on به شما در دستيابي به تأييد كمك نمي كند trust اعتماد پيروان واقعي شما را تضعيف مي كند وقتي اين موضوع كم كم شد ، خريد دنبال كننده هاي جعلي اينستاگرام ارزش افزايش سريع را ندارد. در مورد ابزارهاي خودكار دنبال كننده اينستاگرام چطور؟ ابزارهاي دنبال كننده خودكار ، خدماتي هستند كه ساير حساب هاي اينستاگرام را بر اساس عواملي مانند مكان ، صنعت و هشتگ هاي محبوب خود دنبال مي كنند و از آن جدا مي كنند. ايده اين است كه با دنبال كردن حساب هاي ديگر ، آنها احتمالاً از شما عقب مي روند. اين سرويس ها غالباً حسابهاي غيرمشخصي را نيز انجام مي دهند كه به دنبال شما نيستند يا با حساب شما درگير نمي شوند. در سطح خوب به نظر مي رسد. بعلاوه ، شما پيروان واقعي مي گيريد ، و آنها را نمي خريديد. مشكل اين است كه بسياري از اين حسابها هنوز قصد ندارند با مارك شما درگير شوند. اين ميزان درگيري پايين مي تواند به شما آسيب برساند زيرا پيروان واقعي مي خواهند بدانند كه چگونه شما هستيد ، مثلاً 100000 دنبال كننده ، اما فقط در هر پست چند ده لايك دريافت مي كنيد. و قبل از امضاي قرارداد آنفلوانزا ميليون دلاري در راه تحقير شدن ، مي توانيد شرط بندي كنيد كه قصد دارند نرخ نامزدي شما را ببينند. اگر به دنبال ايجاد ترافيك يا خريد با حساب اينستاگرام خود هستيد ، دنبال كنندگان اينستاگرام خود را خريداري نكنيد ، به دنبال كننده هاي واقعي نياز داريد كه در واقع به آنچه شما پيشنهاد مي دهند علاقه دارند. هر روش ديگري صرفاً هزينه يا ريسك ندارد. راه درست براي رشد پيروان اينستاگرام شما شما مي خواهيد دنبال كنندگان اينستاگرام خود را بزرگ كنيد و اكنون مي فهميد كه چرا اگر دنبال كننده هاي اينستاگرام خود را خريداري كنيد ، اين يك ايده وحشتناك است. بنابراين گزينه هاي شما چه هستند؟ اولين قدم براي درك نحوه عملكرد الگوريتم اينستاگرام است ، به اين ترتيب اينستاگرام تصميم مي گيرد چه محتوايي را براي كاربران نشان دهد. الگوريتم اينستاگرام محتواي كاربران را بر اساس نوع محتوياتي كه قبلاً درگير آنها بوده اند و ميزان تعامل هر پست را نشان مي دهد. به عنوان مثال ، اگر با تعداد زيادي سايت مرتبط با كار بافندگي دنبال مي كنيد و درگير مي شويد ، به احتمال بسيار زياد مي توانيد پست هاي محبوب مربوط به بافندگي را ببينيد ، مانند اين: آيا بايد دنبال كننده هاي اينستاگرام خود را بخريد؟ بنابراين ، اگر دنبال تعقيب بيشتري مي خواهيد ، به تعامل بيشتري نياز داريد؟ خيلي مفيد نيست ، مي دانم. در اينجا نحوه به دست آوردن دنبال كننده هاي واقعي كه در واقع به محتواي شما و مارك تجاري شما علاقه مند هستند ، به دست مي آيد. 1. يك برنامه نامزدي براي خود ايجاد كنيد اگر مي خواهيد افراد ديگر با شما اجتماعي باشند ، بايد با آنها اجتماعي باشيد! براي جستجوي و درگير شدن با حساب در صنعت خود وقت بگذاريد. ساير Instagrammers را نيز مانند پست هاي خود دنبال كنيد و نظرات متفكرانه را ترك كنيد. مي دانيد ، اجتماعي باشيد. برنامه اي را براي اطمينان از سازگاري خود تهيه كنيد. شما مي توانيد برنامه را هر طور كه دوست داريد تنظيم كنيد ، به عنوان مثال: 15 دقيقه دوست داشتن ، اظهار نظر و درگيري روزانه 20 دقيقه درگيري 2 بار در هفته تعداد X حساب را دنبال كنيد و تعداد نظرات X را در روز بگذاريد هر برنامه اي را كه براي خود تعيين كرده ايد ، هدف خود را معتبر كنيد. نيازي نيست كتاب بنويسيد ، فقط افكار يا عقايد خود را به روشي كه به گفتگو كمك مي كند به اشتراك بگذاريد. به عنوان مثال ، اين پست براي Zero Waste Collective داراي يك تن اظهار نظر است ، بسياري از آنها سؤالاتي در مورد يافتن ظروف مشابه يا سؤال از نحوه كاهش ضايعات در آشپزخانه دارند. نظرات بايد جزئي از گفتگو باشد. بگوييد كه چرا پست را دوست داريد ، چگونه با يك وضعيت مشابه برخورد كرده ايد يا منابع را به اشتراك گذاشته ايد. فقط نگوييد ، "پست عالي!" 2. استوري هاي جالب اينستاگرام ارسال كنيد استوري هاي اينستاگرام پست هاي حساس به زمان هستند كه بعد از 24 ساعت از بين مي روند. و آنها اخبار بزرگي هستند. طبق اينستاگرام ، اين پلتفرم روزانه بيش از 500 ميليون كاربر داستاني فعال دارد. آمار اينستاگرام استوري ها به كاربران اين امكان را مي دهند تا از پشت صحنه جلوه دهند و اغلب شخصي تر از پست هاي معمولي اينستاگرام هستند. بعلاوه ، به دليل اينكه در رأس كاربران قرار دارند ، داستانهاي اينستاگرام تمايل به جذب بسيار بيشتري دارند. بنابراين ، چه چيزي را بايد در Instagram Stories بنويسيد تا دنبال كننده هاي بيشتري را هدايت كنيد؟ سؤالاتي كه احتمالاً كاربران درباره آنها اظهار نظر مي كنند در پشت محتواي صحنه ، مانند "چگونه ساخته مي شود" يا نورافكن كارمندان آزمونها يا نظرسنجي ها محتواي توليد شده توسط كاربر ، مانند بررسي يا DM (البته با اجازه) براي ديدن اينكه چه داستانهاي كاربران شما جالب است ، حتماً با ضربه زدن روي داستان فعال خود ، كشيدن سريع و سپس ضربه زدن به نماد نمودار نوار ، Instagram Story Insights خود را بررسي كنيد. در آنجا مي توانيد ببينيد چه كسي داستان را مشاهده كرده و چه اقداماتي را انجام داده است. هنگامي كه متوجه شديد مخاطبان شما به چه نوع محتوايي واكنش نشان مي دهند ، مي توانيد روي ايجاد بيشتر آن نوع محتوا تمركز كنيد و دنبال كنندگان اينستاگرام خود را خريداري نكنيد. 3. از انواع هشتگ استفاده كنيد هشتگ راهي براي مرتب كردن مطالب در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند توييتر و اينستاگرام است. وقتي روي يك هشتگ ضربه مي زنيد ، مي توانيد تمام مطالب ديگر ارسال شده را كه از همين هشتگ استفاده كرده اند ، مشاهده كنيد. به عنوان مثال ، يك بلاگر غذايي ممكن است از هشتگ #veganblogger استفاده كند. حساب كاربري Veger Blogger Instagram روي آن هشتگ ضربه بزنيد ، و مي توانيد تمام پستهاي ديگر كه كاربران با استفاده از #veganblogger به اشتراك گذاشته اند را مشاهده كنيد. هشتگ ها تمايل به درگيري دارند ، اين مي تواند به شما در دستيابي به محتواي شما كمك كند. كاربران همچنين مي توانند هشتگ هاي مورد علاقه خود را دنبال كنند ، كه مي تواند كمك كند تا حساب شما توسط افراد علاقمند به صنعت شما پيدا شود. در اينجا چند روش براي يافتن هشتگ وجود دارد كه پيروان شما را افزايش مي دهد: براي جستجوي اصطلاحات مرتبط با صنعت خود از عملكرد جستجوي اينستاگرام استفاده كنيد به دنبال "هشتگ هاي مرتبط" بگرديد و ليستي از موارد مرتبط با تجارت خود تهيه كنيد ببينيد كدام هشتگ ها بيشترين پست را دارند ، سپس به پست ها نگاه كنيد تا ببينيد كه چه ميزان درگير شدن اين پست ها است چند هشتگ محبوب را دنبال كنيد (اين به شما كمك مي كند تا در صنعت خود با حساب هاي ديگري نيز شركت كنيد!) ببينيد چه رقبايي از رقبا در پست هاي جذاب خود استفاده مي كند به جستجوي هشتگ هاي مربوطه ، اما كمتر محبوب در جايي كه محتواي شما ممكن است از آن برجسته باشد سپس ليستي از اين هشتگ ها تهيه كنيد و آنها را در پست هاي خود تست كنيد. از هشتگ هايي استفاده كنيد كه درگيري را درگير مي كنند. فقط بخاطر داشته باشيد كه اينستاگرام تمايل دارد تا پروفايل هايي را كه بيش از حد از هشتگ استفاده مي كنند مجازات كند يا از برچسب هاي اسپم استفاده كند. اطمينان حاصل كنيد كه همه هشتگ هاي شما در واقع به محتواي شما مربوط هستند و از استفاده مجدد از همان هشتگ ها بارها و بارها خودداري كنيد. 4- اكانت اينستاگرام خود را در كانالهاي ديگر تبليغ كنيد هنگامي كه مي خواهيد پيروان خود را به سرعت رشد كنيد ، برخي از اين استراتژي ها مي توانند كمي نااميد كننده باشند. منتظر اميد مردم باشيد ، شايد حساب خود را پيدا كنيد و به دكمه مانند آن احساس خيلي تحريك آميز نكنيد. علاوه بر درگير شدن با استراتژي هاي فوق ، مي توانيد با دعوت مخاطبان خود براي دوست داشتن خود در اينستاگرام ، كمي پيشگيرانه تر شويد. به عنوان مثال ، اگر يك وب سايت قوي ، صفحه فيس بوك ، نمايه توييتر يا ليست ايميل داريد ، مي توانيد از آن اتصالات براي رانندگي بيشتر دنبال كنندگان اينستاگرام استفاده كنيد. اين استراتژي ها را امتحان كنيد: فيد اينستاگرام خود را به وب سايت خود اضافه كنيد كه آخرين ارسال هاي شما را نشان مي دهد براي ارسال ايميل و وب سايت خود ، يك دكمه Instagram دنبال كنيد يك ميزبان مسابقه اينستاگرام باشيد و آن را در فيس بوك تبليغ كنيد بعلاوه ، سعي كنيد تبليغات اينستاگرام را اجرا كنيد تا دنبال كنندگان واقعي اينستاگرام كه علاقه مند به نام تجاري و محتواي شما هستند را جذب كنيد. نتيجه گيري: دنبال كنندگان اينستاگرام خود را درگير و خريداري نكنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.