8 دليل براي اينكه لازم نيست دنبال كننده هاي اينستاگرام را بخريد
1. دنبال كنندگان دروغ اينستاگرام با حساب شما درگير نشوندبراي لحظه اي ديگر باور نكنيد كه از طرف دنبال كنندگان خريداري شده اينستاگرام خود تعامل واقعي كسب خواهيد كرد. بعضي اوقات آنها به هيچ وجه افراد واقعي نيستند ، صرفاً حساب هاي جعلي bot.
بهترين تعامل كه مي توانيد از اين حسابها به آن اميد داشته باشيد ، يك اظهار نظر خودكار "خوب" است.
اين امر به ويژه براي هركسي كه خود را به عنوان يك تأثيرگذار علاقه مند است ، بسيار مهم است. هر ماركي كه تصميم به همكاري با تأثيرگذار داشته باشد ، اعتبار "تأثيرگذار" را قبل از تصميم گيري براي همكاري با آنها بررسي مي كند.
واضح است ، اگر مي خواهيد يك تأثيرگذار محسوب شويد ، بايد بر روي رفتار پيروان خود تأثير بگذاريد. اگر پيروان شما با شما درگير نمي شوند ، به هيچ وجه بر آنها تأثير نمي گذاريد.
به همين ترتيب ، اگر يك نام تجاري مارك تجاري را فعال كنيد ، براي دنبال كننده هايي كه هرگز با پست هاي شما درگير نيستند ، استفاده كمي خواهيد داشت. حداقل شما مي خواهيد كه طرفدارانتان به پست هاي شما نگاه كنند ، حتي اگر آنها را دوست ندارند يا به اشتراك نمي گذارند. دنبال كنندگان خريداري هرگز چيزي را كه ارسال مي كنيد نخواهند ديد.
برخي از علائم معمولي پيروان جعلي شامل پروفايل هاي خالي فاقد تصوير نمايه ، تعداد كمي از تصاوير در صورت به اشتراك گذاري ، و فقدان كلي تعامل هوشمند است. بسياري از اين حسابهاي دروغين تعداد بيشتري از افراد پيروان را دنبال مي كنند.
البته هميشه به همين سادگي نيست. افرادي كه حساب هاي جعلي را اجرا مي كنند ، اغلب به قانون متقابل تكيه مي كنند. بيشتر افراد به طور خودكار كسي را كه از آنها پيروي مي كند ، دنبال مي كنند. حساب هاي جعلي به طور معمول هزاران حساب را دنبال مي كنند ، تقريباً به همان تعداد عقب مي افتند ، و بعد از آن چند روز بعد افراد ناآگاه (كه متوجه اين واقعيت نشده اند كه گم نشده اند) مشاهده مي كنيد. اين نسبت آنها را قابل قبول تر نگه مي دارد تا بتوانند دوباره با يك مجموعه غيرمترقبه ديگر از Instagrammers روند كار را طي كنند.
2. شما در مقايسه با حساب هاي اصلي نامزدي ناموفق داشته ايدرديابي حسابهايي كه ميزان اشتغال كمتري نسبت به حسابهاي معمولي دارند كار سختي نيست.
حساب هاي اصلي اينستاگرام تمايل دارند از الگوهاي نامزدي نسبتاً مشابهي پيروي كنند. مارچيلر حساب هاي 2 ميليون تأثيرگذار را تحليل كرد و فهميد كه تأثير گذاران اينستاگرام با:
<1000 دنبال كننده به طور متوسط حدود 8٪ تعامل را دارند1000 - 10،000 دنبال كننده به طور متوسط 4٪ مشاركت دارند10،000 - 100،000 دنبال كننده ميانگين 2.4٪ تعامل را دارند100،000 - 1 ميليون دنبال كننده به طور متوسط 1.8٪ تعامل دارند> 1 ميليون دنبال كننده به طور متوسط مشاركت 1.7 دارنددر حالي كه اين تعداد فقط به طور متوسط است ، شما بايد با هر مشكلي كه داراي ميزان تعامل باشد ، به شك و ترديد نگاه كنيد كه با يك حاشيه قابل توجه از اين ميانگين ها متفاوت است.
اين موارد شامل مواردي است كه درگيري بسيار زياد به نظر مي رسد. برخي از اينستاگرام و وبلاگ نويسان به محافل پيوستند كه درمورد مطالب يكديگر اظهار نظر مي كنند و به اشتراك مي گذارند. اگرچه اينها به اندازه حسابهاي دروغين ايجاد شده توسط رباتها چندان هم خراب نيستند ، اما هنوز يك ماركيت كه مايل به ايجاد روابط با تأثيرگذاران اصلي است ، از ارزش كمي برخوردار است.
به همين ترتيب ، اگر لايك بخريد ، مي تواند آمار نامزدي شما را به خارج از محدوده قابل قبول سوق دهد و حساب شما را زير سوال ببرد.
روش ديگري كه مي توانيد درگيري كاذب را ببينيد ، مقايسه نسبت لايك به اظهارنظر در مورد عكسهايي است كه شخصي در آن به اشتراك گذاشته است. اگرچه در اينجا نسبت هاي "تنگ" اي وجود ندارد ، اگر تعداد لايك ، اما تعداد كمي اظهار نظر در يك سري از پست ها را مشاهده كنيد ، احتمالاً اينستاگرام لايك خريداري كرده است.
3. شما ممكن است در پايان با نظرات نامناسب Bot درباره Postsبعضي مواقع از طرفداران دروغين اظهار نظر خواهيد كرد - اما آنها با يك زبان كاملا متفاوت با خود شما هستند. شما تصوري از آنچه مي گويند نخواهيد داشت (مگر اينكه از چيزي مانند Google Translate استفاده كنيد). شايد متوجه شويد كه اين نظرات واقعاً تبليغاتي براي اسباب بازيهاي جنسي يا گروههاي سياسي افراطي هستند.
يكي از راهكارهاي رايج در مورد اكانت هاي ربات ، اظهار نظرهاي عمومي در مورد پست هاست. بعضي اوقات ممكن است نتوانيد بدانيد كه يك نظر اصيل است يا خير. يك مشكل گاه به گاه كه ممكن است متوجه آن شويد اين است كه وقتي اين نظرات عمومي براي يك پست خاص كاملاً نامناسب هستند. به عنوان مثال ، ممكن است پستي ارسال كنيد كه خبر مرگ يكي از اعضاي خانواده يا حيوان خانگي را اعلام مي كند. اظهار نظر "پست خوب" يا "خوب" يك دنبال كننده جعلي براي سايرين كه از حساب شما استفاده مي كنند دقيقاً خوب به نظر نمي رسد.
4. دنبال كنندگان خريد Spam را با آنها وارد كنيددر حالي كه بسياري از دنبال كنندگان خريداري شده شما كاملاً جعلي هستند ، برخي ديگر جبهه هايي براي هرزنامه هستند. با خريد اين دنبال كنندگان جعلي ، شما حساب خود را در سطل پست هاي هرزنامه باز مي كنيد. اين ممكن است فقط در حساب اينستاگرام شما نباشد. اگر هنگام خريد اكانت ها آدرس ايميل خود را تهيه كرده ايد (يا حتي آن را در پروفايل اينستاگرام خود نوشتيد) ، فرصتي ديگر براي اين افراد فراهم مي كنيد تا اسپم خود را گسترش دهند.
اكنون اين اسپم ها به دنبال كنندگان شما دسترسي دارند تا اسپم شما نيز تحويل داده شود. برخي از پيروان شما از آنها پيروي خواهند كرد (صرفاً به اين دليل كه مي بينند شما داريد) و هنگامي كه كيفيت اين حساب ها را كشف مي كنيد ، ممكن است پيروان واقعي شما از شما غافل شوند.
5- اينستاگرام دنبال كنندگان جعلي را مي شناسد و پاكسازي مي كنداينستاگرام از اعضاي خود مي خواهد يك تجربه كاربري لذت بخش داشته باشند. بنابراين تلاش زيادي براي يافتن و ريشه كن كردن حساب هاي دروغين انجام مي دهد. اينستاگرام مرتباً در حال پاكسازي منظم ، در جستجوي حساب هاي جعلي است. آنها تجربه قابل توجهي در يافتن حساب هاي جعلي دارند و همه علائمي را كه مي خواهند به دنبال آن باشند ، مي دانند.
شايد فكر نكنيد كه مبلغ زيادي را براي پيروان خود پرداخت كرده ايد ، اما اگر اين پيروان به زودي پس از خريد آنها ناپديد شوند ، بسيار زياد خواهد بود.
6. خريدن دنبال كنندگان جعلي با شرايط خدمات اينستاگرام مخالف استاينستاگرام به طور فعال از خريداران دنبال كننده دلسرد مي كند. آنها نه تنها پيروان جعلي را پاكسازي مي كنند ، بلكه حق تعليق حساب هايي را كه در اين عمل درگير هستند نيز محفوظ مي دارند. اگر به دليل مشاركت در كارهاي بدشكلي به حالت تعليق درآمده باشيد ، به دليل اعتبار حسابتان ضعيف خواهد بود.
اينستاگرام ممكن است اولين بار به شما هشدار دهد كه شما را به اعمال نادرست متهم مي كند ، اما بار ديگر نخواهد بود.
7. داشتن پيروان جعلي اعتبار شما را به عنوان يك تأثيرگذار از بين مي برداگر مجبور هستيد به خريد دنبال كننده متوسل شويد ، ترديد داريد كه يك تأثيرگذار واقعي باشيد. مطمئناً اينگونه است كه هر ماركي كه بطور بالقوه بتواند شما را استخدام كند ، به مواردي نگاه مي كند.
تأثيرگذار اصيل موارد زير را به صورت ارگانيك مي سازند. البته اين به زمان نياز دارد. اما يك خطر واقعي وجود دارد كه اگر سعي كنيد ميانبرها را بگيريد ، تمام اعتبار خود را از دست خواهيد داد.
همانطور كه در بالا به آن اشاره كردم ، مسيرهاي نامزدي مشخص براي حسابهاي اصلي وجود دارد. اگر سطح درگيري شما بالاتر از اين مسيرها باشد يا پايين تر باشد ، مردم به ارزش شما به عنوان يك تأثيرگذار شك مي كنند.
در واقع اين همچنين مي تواند براي مارك هاي داراي حساب هاي اينستاگرام مشكل ايجاد كند. اگر مردم متوجه شوند كه حساب شما به هر طريقي غير عادي به نظر مي رسد ، آنها شروع به جستجوي ارزش شما به عنوان يك تجارت مي كنند. آنها به اين فكر خواهند كرد كه آيا شما در ساير زمينه هاي كارهاي تجاري خود نيز ناهنجار هستيد.
شما بايد روي ساختن يك ماده ارگانيك كار كنيد. پست هاي با كيفيت را به اشتراك بگذاريد براي دريافت فرياد زدن (واقعي) از مردم در اينستاگرام كار كنيد ، و برخي از طرفداران آنها بيايند و به آنچه شما پيشنهاد مي دهيد نگاهي بيندازند.
حتي مي توانيد خريد برخي از تبليغات اينستاگرام را در نظر بگيريد كه باعث افزايش دسترسي شما خواهد شد و اميدوارم طرفداران واقعي را به خود جلب كنيد. اگر بودجه اي براي خريدن دنبال كنندگان داريد ، بهتر است اين پول را صرف تبليغات كنيد و وسعت پست هاي خود را براي افرادي كه واقعاً به آنچه به اشتراك مي گذاريد علاقه مند كنيد ، گسترش دهيد.
8. شما نمي توانيد با استفاده از دنبال كنندگان جعلي پول بدست آوريددر نهايت بايد از خود بپرسيد كه چرا مي خواهيد دنبال كننده بخريد. اين افراد ، چه حساب واقعي و چه كاملاً جعلي هستند ، هيچ هزينه اي را براي محصولات شما خرج نمي كنند. آنها مردم را به شما رجوع نمي كنند.
اگر اميدوار هستيد كه تأثيرگذار باشيد ، در صورت خريد دنبال كننده ، مارك ها تصميم مي گيرند كه با شما همكاري نكنند (زيرا مكانهاي تبليغاتي بسيار آسان هستند). برندها تأثيرگذار خود را تنها بر اساس تعداد پيروان خود انتخاب نمي كنند. اكنون ابزارهاي زيادي براي كمك به برندها موجود است. سيستم عامل ها و آژانس ها در مورد افرادي كه كتاب هاي خود را مي گيرند ، گزينشي هستند. آنها نمي خواهند با كار كردن با حسابهاي غيرقابل توصيف ، مبهوت شوند.
اگر يك مارك تجاري هستيد ، نكته منفي در افزايش تعداد دروغ حساب شركت شما وجود دارد. هيچكدام از اين افراد به سايت شما نمي آيند و محصول شما را خريداري مي كنند.
با اينستاگرام كه مرتباً حسابهاي تقلبي را كه خريداري مي كنيد ، تميز مي كنيد ، به سرعت پولي را كه خرج مي كنيد ناپديد مي شوند.
https://influencermarketinghub.com/why-you-should-not-buy-instagram-followers/