جمعه ۲۷ تیر ۰۴

براي كسب درآمد به چند فالوور اينستاگرام نياز داريد؟

۸ بازديد

براي كسب درآمد به چند فالوور اينستاگرام نياز داريد؟

اگر تاكنون فكر كرده ايد كه براي شروع درآمد واقعي به چه تعداد دنبال كننده نياز داريد ، پاسخ كوتاه اين است: "آنقدر كه فكر مي كنيد نيست."
پاسخ طولاني به عواملي بستگي دارد:
در چه طاقچه اي قرار داريد و به راحتي مي توانيد آن را مستقيماً به يك گروه محصول گره بزنيد (مد ، غذا ، زيبايي و تناسب اندام ، محبوب ترين ها هستند ، بر اساس هشتگ هاي برتر اينستاگرام)پيروان شما چقدر درگير هستند (100 هزار دنبال كننده جعلي زياد نخواهد بود)كدام كانال هاي درآمد را كشف مي كنيدبه طور طبيعي ، هر چه دنبال كننده بيشتري درگير شويد ، بهتر خواهيد بود. نكات ما را در مورد چگونگي جذب فالوور بيشتر در اينستاگرام بررسي كنيد.
در حالي كه اينستاگرام برتر هزاران دلار براي هر پست درآمد كسب مي كند ، حتي آنهايي كه 1000 نفر پيگيري هاي كوچك اما درگير دارند ، اين توانايي را دارند كه بتوانند پول خود را بدست آورند.
نماد الگورايگان وبينار: نحوه رشد و كسب درآمد از حساب اينستاگرام خود
يك كارگاه رايگان با نكات بازاريابي اينستاگرام تست شده در زمينه. بياموزيد كه چگونه مخاطبان اينستاگرام خود را افزايش داده و از طريق يك فروشگاه آنلاين از آن درآمد كسب كنيد.
نحوه درآمدزايي در اينستاگرام در سال 2020بسته به مارك منحصر به فرد محتواي اينستاگرام ، مخاطبان و ميزان تعهد ، مي توانيد از طريق روش هاي زير در اينستاگرام درآمد كسب كنيد:
با مارك ها در پست هاي پشتيباني شده كار كنيدعضو شريك شويدفروشگاه اينترنتي خود را باز كنيدعكس هاي خود را به صورت آنلاين يا موارد ديگر بفروشيدزيبايي اينجاست كه تعقيب يك جريان درآمد لزوماً ديگري را منتفي نمي كند.
بنابراين ، بياييد با رايج ترين رويكرد كسب درآمد در اينستاگرام شروع كنيم: مشاركت با مارك ها به عنوان تأثيرگذار.
با مارك ها در پست هاي پشتيباني شده كار كنيداصطلاح "اينفلوئنسر" اين روزها بسيار مورد توجه قرار مي گيرد.
اينفلوئنسر اساساً هركسي است كه با انجام و به اشتراك گذاشتن كارهاي جالب آنلاين ، خود را به شهرت آنلاين برساند. از نظر مخاطبان ، تأثيرگذاران سازندگان سليقه ، طراحان روند و كارشناسان معتبري هستند كه نظرات آنها درباره موضوعات خاص مورد احترام است.
بسياري از مارك ها فقط نمي توانند با آن رقابت كنند ، بنابراين با تأثيرگذار در پست هاي پشتيباني شده شريك مي شوند كه به تبليغ در مورد محصولات آنها كمك مي كند.
اما مارك ها فقط اندازه و دامنه دسترسي به حساب اينستاگرام شما را ندارند - اين اعتماد و تعامل مخاطبان شما با محتواي شماست.
تعادل درآمد شما به عنوان يك تأثيرگذار و يكپارچگي شما به عنوان يك خالق ممكن است دشوار باشد ، اما اگر براي ادامه كار خود به درآمد بازاريابي اينستاگرام خود اعتماد نداريد ، هميشه آزادي انتخاب در مورد مارك هايي كه با آنها كار مي كنيد را داريد ، فقط به عنوان مارك هاي انتخابي در مورد Instagrammers كه با آنها كار مي كنند.
مارك هايي كه به دنبال تأثيرگذار هستند
انواع برندها از ماركتينگ تأثيرگذار استفاده مي كنند تا محصولات خود را از آنجا (از طريق Fohr) به آنجا برسانند.چگونه تصميم بگيريم كه به عنوان يك تأثيرگذار شارژ كنيممعمولاً اين معاملات تأثيرگذار شامل ايجاد محتوا - تبليغات اينستاگرام ، يك پست ، يك ويديو يا يك داستان - مي شود و در بعضي مواقع اجازه استفاده از اين محتوا را در سايت خودشان يا در تبليغات به برند ارائه مي دهد.
بيشتر اين معاملات قابل مذاكره است و مي تواند شامل يك پست يا كل كمپين در ازاي دريافت هزينه ، كالاي رايگان ، خدمات ، هديه ، وعده نمايش يا تركيبي از اين موارد باشد.
هنگام مذاكره به اين نكته توجه داشته باشيد كه شما فقط محتوا ارائه نمي كنيد بلكه به مخاطبان خود دسترسي داريد - و احتمال استفاده گسترده شما از يكي از محبوب ترين سيستم عامل هاي اجتماعي است - و حقوق استفاده.
در يك نظرسنجي از 5000 تأثيرگذار ، حدود 42٪ گفتند كه هر پست 200 تا 400 دلار هزينه مي گيرند - فقط براي اينكه شما ايده اي را كه برخي مارك ها مايل به پرداخت آن هستند و نحوه مذاكره بر اساس كارتهايي كه در دست داريد ، بپرسيد.
سرانجام ، شناختن مخاطبان خود نيز به عنوان يك تأثيرگذار مهم است.
تركيب مخاطبان شما چيست و ميزان نامزدي شما (درگيري كامل با تعداد پيروان شما تقسيم مي شود) چقدر است؟ اگر به حساب كاربري خود رفته ايد ، مي توانيد اعداد و ارقام را براي تهيه پشتيبان از اين مورد در گزارش Instagram Analytics خود جستجو كنيد. اين به شما كمك مي كند وقتي زمان مذاكره فرا مي رسد آماده باشيد.

آيا مي خواهيد ياد بگيريد كه چگونه حساب اينستاگرام خود را رشد داده و از آن سود ببريد؟ گرتا ون ريل ، متخصص بازاريابي اينستاگرام ، به شما نشان مي دهد كه چگونه مي توانيد با اينستاگرام ، يك دوره رايگان در آكادمي Shopify ، تجارت خود را رشد دهيد.
چگونه مارك هايي را پيدا كنيم كه با آنها كار كنيماگر به اندازه كافي بزرگ باشيد ، به احتمال زياد مارك ها شما را پيدا خواهند كرد. اما شما همچنين مي توانيد به دنبال برندهايي باشيد كه بتوانند با آنها در سطح مشابهي از نظر شخصيت و ارزش ها باشند ، بنابراين مخاطبان شما احساس نمي كنند كه شما در حال "فروش" هستيد.
مي توانيد مستقيماً با آنها تماس بگيريد تا يك معامله را انجام دهند ، اما همچنين مي توانيد خود را در يكي از بازارهاي تأثيرگذار در اين ليست قرار دهيد تا شانس كشف خود را افزايش دهيد ، از جمله:
فهر اينستاگرام ، وبلاگ ، كانال YouTube و ساير سيستم عامل هاي اجتماعي خود را به هم متصل كنيد تا يك "كارت" تأثيرگذار ايجاد كنيد كه نمايه هاي مختلف و ميزان دسترسي شما به مارك هاي تجاري براي مشاركت را نشان مي دهد. شما همچنين مي توانيد به ليستي از مارك ها و خواسته هاي آنها دسترسي پيدا كنيد ، بنابراين مي توانيد ابتكار عمل را براي خود داشته باشيد.انگور اگر 5000 يا بيشتر دنبال كننده داريد ، مي توانيد خود را در بازار Grapevine ليست كنيد تا فرصتي براي همكاري با مارك هاي همفكر داشته باشيد.ضربه شلوغ براي كسب پاداش ، كارهاي ايجاد محتواي كوچك انجام دهيد. اگر مخاطب كمتري داشته باشيد اين عالي است. فقط در ايالات متحده موجود است.ايندا هاش مارك ها كمپين هايي ارسال مي كنند كه مي توانيد در آنها شركت كنيد. تصويري با هشتگ هاي مشخص شده در اينستاگرام ارسال كنيد و حقوق دريافت كنيد. براي واجد شرايط بودن شما حداقل به 700 پيرو نامزد نياز داريد.بيشتر بدانيد: نحوه انتخاب هشتگ در اينستاگرام
قوانين در مورد محتواي حمايت شده متفاوت هستند ، اما براي اينكه در جاي امن قرار بگيريد و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذاريد ، براي نشان دادن پست هاي حمايت شده ، يك هشتگ # حمايت شده را اضافه كنيد.
مي توانيد با جستجوي # حمايت شده در اينستاگرام ، مانند اين مورد از How He Asked ، حسابي كه داستان هاي پيشنهاد عروسي و شركا را با يك تجارت طلا و جواهر به اشتراك مي گذارد ، نمونه هايي از پست هاي حمايت شده و نحوه ادغام Instagrammers در مارك يا عنوان خود را پيدا كنيد.
در پست هاي اسپانسر اينستاگرام درآمد كسب كنيد
اينستاگرام همچنين داراي يك برچسب "مشاركت پرداخت شده با" است كه به طور برجسته پست هاي حمايت شده را شناسايي مي كند ، كه ممكن است برخي مارك ها براي افشاي ارتباط خود با آنها از آنها استفاده كنند.
عضو شريك شويدبرخلاف اينفلوئنسر ، يك شركت وابسته بيشتر در ازاي دريافت كارمزد در فروش براي برند شريك سرمايه گذاري مي كند - نه فقط ايجاد آگاهي.
اين كار معمولاً با پيوند قابل پيگيري يا كد تبليغاتي منحصر به فرد انجام مي شود تا اطمينان حاصل شود كه كليك ها به فروش تبديل مي شوند. از آنجايي كه اينستاگرام هنوز پيوندهايي را در خارج از بيوگرافي شما امكان پذير نمي كند ، مي توانيد فقط در صورت تمركز روي يك محصول تمركز كنيد ، اگر بخواهيد به لينك هاي وابسته تكيه كنيد ، كدهاي تبليغاتي را به گزينه اي بهتر براي اينستاگرام تبديل كنيد زيرا در واقع مي توانيد آنها را در پست هاي خود بگنجانيد .
توجه: اكنون مي توانيد براي باز كردن فرصت هاي جديد درآمد به عنوان تأثيرگذار ، پيوندهايي را به Instagram Stories اضافه كنيد.
در نظر بگيريد به يكي از بسياري از تجار آنلاين كه برنامه هاي وابسته ارائه مي دهد ، مراجعه كنيد. يا مي توانيد بازارهاي معروف مانند:
ClickBank يك پلت فرم وابسته با يك كميسيون مبتني بر رديف كه براي همه آزاد است.RewardStyle. يك شبكه تأثيرگذار فقط در مد و سبك زندگي كه 20٪ كميسيون ارائه مي دهد.همكاران آمازون. يك گزينه محبوب كه 10٪ پورسانت پرداخت مي كند.اگرچه به نظر مي رسد يك بازي اعداد باشد ، بازاريابي وابسته نيز يك هنر است و اگر برنامه اي براي انجام اين كار داشته باشيد و حضور آنلاين خود را گسترش دهيد تا شامل يك وب سايت و ساير كانال هاي بازاريابي باشد ، شانس بيشتري براي موفقيت خواهيد داشت.
نكته: پيوندهاي وابسته مي توانند طولاني و زشت باشند ، بنابراين من يك كوتاه كننده URL مانند bit.ly را توصيه مي كنم ، خصوصاً اگر در بيوگرافي اينستاگرام شما قرار دارند.
فروشگاه اينترنتي خود را باز كنيدتاكنون ممكن است به نظر برسد كه تنها راه درآمدزايي اينستاگرامر فروش و كار با مارك هاي ديگر است.
اما سازندگان انواع مختلف موقعيت خوبي دارند كه مي توانند با محصولات خودشان "بفروشند": كالاهاي بدني ، خدمات يا كالاهاي ديجيتالي كه مي تواند يك مارك تجاري آنها باشد ، و ايجاد يك تجارت با مخاطب در مركز آن.
آماده ايجاد اولين مشاغل خود هستيد؟ محاكمه رايگان 14 روزه Shopify را شروع كنيد Start بدون نياز به كارت اعتباري.آدرس ايميلآدرس ايميل خود را وارد كنيد 
شما بايد مقداري از زمان قبلي سرمايه گذاري كنيد ، اما در دنياي امروز تقريباً طبيعي است كه سازندگان جهشي به سمت كارآفريني ببرند. با ليست در حال رشد ابزارهاي اينستاگرام براي ايجاد مخاطبان ، اين آسان تر مي شود.
فقط به Loki the Wolfdog نگاه كنيد ، يكي از بزرگترين توليد كنندگان سگ اينستاگرام در زمان خود.
فروشگاه اينترنتي لوكي ولفدوگ
با فروش وسايل شخصي خود ، ديگر لازم نيست نگران تلفيق پيام هاي مارك هاي ديگر در استراتژي ارسال خود باشيد. حتي بهتر از اين ، شما مي توانيد نام تجاري خود را از محصولات خود به فروش برسانيد.
طرفداران مي توانند با خريد از شما عشق خود را نشان دهند و از كار شما حمايت كنند - خريدي كه مي توانند نسبت به آن احساس خوبي داشته باشند.

چند روش براي فروش كالاي شخصي خود وجود دارد:
براي چاپ و ارسال تي شرت ، بالش ، ليوان قهوه ، هنر ديواري و موارد ديگر مي توانيد از خدمات چاپي در صورت تقاضا استفاده كنيد.شما مي توانيد خدماتي از قبيل عكاسي يا مشاوره با استفاده از بيو خود را براي هدايت افراد علاقه مند به يك ايميل تماس يا پيوندي به وب سايت حرفه اي خود بفروشيد.شما مي توانيد محصولات ديجيتالي مانند دوره ها ، كتاب هاي الكترونيكي يا الگوهاي طراحي را بفروشيد.مي توانيد از حساب اينستاگرام خود براي راه اندازي مشاغل فروش محصولات اصلي خود يا حتي يك كتاب استفاده كنيد.اگر قصد فروش چندين كالاي موجود در فروشگاه Shopify خود را داريد ، مي توانيد با استفاده از يكي از برنامه هاي موجود در گالري اينستاگرام ، از طريق اينستاگرام خريد خود را انجام دهيد.
با خريد ما در ادغام اينستاگرام ، يك قدم جلو برويد و برچسب ها و برچسب هاي محصول را به استوري ها و استوري هاي اينستاگرام خود اضافه كنيد تا افراد مستقيماً از برنامه خريد كنند. براي استفاده از آن ، بايد به حساب كاربري اينستاگرام نيز برويد و يك صفحه فيس بوك و يك فروشگاه تأييد شده فيس بوك داشته باشيد (همه آنها را مي توانيد بدون هزينه اضافي راه اندازي كنيد).
كسب درآمد در اينستاگرام با برچسب هاي محصولمنبع: Child of Wildعكس هاي خود را به صورت آنلاين يا موارد ديگر بفروشيدممكن است شخصي با گفتن جوك هاي 140 كاراكتري در توييتر مشهور شود ، اما اينستاگرام در هسته اصلي خود يك برنامه اشتراك عكس است. و عكس ها دارايي هايي هستند كه مي توانند به روش هاي مختلفي مجوز ، چاپ و فروش داشته باشند.
اگر عكاسي در وهله اول شما را وارد بازي اينستاگرام مي كند ، مي توانيد عكس هاي خود را در بازارهايي مانند 500px يا Twenty20 كه ممكن است مارك ها و ناشران به آنها مجوز بدهند ، ليست كنيد.
با اين حال ، شما همچنين مي توانيد با استفاده از روش هاي مشابه كه در قسمت آخر توضيح داده شده است ، عكس هاي خود را به صورت چاپي و ساير محصولات فيزيكي بفروشيد. خدماتي مانند Printful و Teelaunch به شما امكان مي دهند عكس هاي خود را روي پوسترها ، قاب هاي تلفن ، بالش ها و موارد ديگر قرار دهيد و از انجام سفارشات و خدمات مشتري مراقبت كنيد ، بنابراين تمام آنچه در مورد فروش خود بايد نگران باشيد.
داستان دانيل آرنولد را در نظر بگيريد ، كه طبق مصاحبه اي در فوربس ، از "خوردن سه وعده نان تست در روز" به درآمد 15000 دلار در 24 ساعت با پيشنهاد فروش چاپ عكس هاي محبوب اما بحث برانگيز خود رسيد. اگر قبلاً تقاضا دريافت كرده ايد ، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه ابتكار عمل را بگيريد و به مخاطبان خود پيشنهاد دهيد كه بتوانند عكاسي خود را از شما خريداري كنند.
سQالات متداول: در اينستاگرام درآمد كسب كنيدآيا مي توانيد از طريق اينستاگرام درآمد كسب كنيد؟بله قطعا. از طريق روش هاي زير مي توانيد در اينستاگرام حقوق دريافت كنيد:
ايجاد پست هاي پشتيباني شده براي مارك هايي كه مي خواهند جلوي مخاطبان شما قرار بگيرند.تبديل شدن به يك شركت وابسته و ايجاد كميسيون براي فروش محصولات مارك هاي ديگر.ايجاد و فروش يك محصول فيزيكي يا ديجيتالي يا ارائه خدمات پولي.مجوزهاي فروش عكاسي يا فيلم هاي شما.اينفلوئنسرهاي اينستاگرام چقدر مي سازند؟تأثيرگذاران اينستاگرام معمولاً به سه دسته تقسيم مي شوند:
تأثيرگذارهاي خرد. حساب هايي كه كمتر از 10 هزار دنبال كننده دارند. يك مطالعه جديد نشان داد كه اين حسابها براي هر پست در اينستاگرام 88 دلار درآمد دارند.تأثيرگذارهاي طبقه متوسط. حساب هايي كه بين 10000 تا 100000 فالوور دارند مي توانند به طور متوسط ​​حدود 200 دلار براي هر پست درآمد كسب كنند.تأثيرگذار سطح بالا. حساب هايي كه بين 100000 تا يك ميليون فالوور دارند انتظار دارند كه براي هر پست حدود 670 دلار درآمد كسب كنند. قيمت مي تواند در اين رده بسيار متفاوت باشد.اينفلوئنسرها با بيش از يك ميليون دنبال كننده مي توانند قيمت هاي متفاوتي نيز كسب كنند. به عنوان مثال ، Loki the Wolfdog (loki) 2 ميليون دنبال كننده دارد و طبق يك حسابگر Instagram Money مي تواند براي هر پست بين 3000 تا 6000 دلار درآمد كسب كند.
اينستاگرام چقدر مي پردازد؟هرچه دنبال كننده بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد ، درآمد بيشتري نيز كسب خواهيد كرد. همچنين نرخ ها با درگيري ، كيفيت محتوا ، شناخت نام ، جمعيت شناسي مخاطبان و مجموعه مهارت ها تعيين مي شوند. استاندارد 10 دلار در هر 1000 دنبال كننده است ، اما بسته به قرارداد و حمايت مالي شما مي تواند متفاوت باشد.
دريافت حقوق در اينستاگرام و فراتر از آنآنچه كه به عنوان يك سرگرمي شروع شده است - ايجاد خنده در مردم ، انجام عكس هاي احمقانه با سگ شما ، يا به اشتراك گذاشتن عكس از غذا - مي تواند گلوله برفي را به فرصتي تبديل كند كه اينستاگرام را به منبع درآمد حاصل از دنبال كنندگان خود تبديل كنيد. اما چرا در اينجا متوقف شد؟
دنيايي از امكانات وجود دارد كه سازندگان مي توانند از طريق اينترنت درآمد كسب كنند. اگر مي خواهيد جريان درآمد بيشتري به صورت آنلاين باز كنيد ، حتما نكات مربوط به نحوه كسب درآمد در YouTube را بررسي كنيد. دنبال كنندگان اينستاگرام شما ملزم به پيوستن به شما در كانال هاي ديگر هستند. فقط بايد درها را براي عبور از آنها باز كنيد.

https://flwland.com/buy-instagram-followers/

https://follower2.farsiblog.com/1399/06/09/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.