چگونه مي توان 20Kفالوور اينستاگرام بدست آورد؟
https://flwland.com/buy-instagram-followers/
https://follower2.farsiblog.com/1399/06/11/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-20K-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AC%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2019-%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA./
اين تقريباً 600 ميليون كاربر فعال است كه اين سيستم عامل به شما امكان دسترسي روزانه را مي دهد. اين بدان معني است كه شما يك فرصت عظيم براي به دست آوردن 20،000 پيرو اختصاصي و بيشتر داريد!
و نكته مهم اين است كه اينستاگرام تبعيض قائل نمي شود. اگر كارهاي درستي انجام دهيد ، مخاطبان خود را سرگرم كنيد ، محتواي مرتبط و حماسي ارسال كنيد كه تعداد دنبال كنندگان شما افزايش مي يابد. اما براي تسريع در اين رشد ، بايد يك روال تاكتيكي ايجاد كنيد كه م worksثر باشد.
بنابراين در اينجا مراحل اثبات شده و آزمايش شده اي وجود دارد كه به شما كمك مي كند 20000 دنبال كننده اينستاگرام كسب كنيد:
مرحله 1: هدف كلي حساب اينستاگرام خود را تعريف كنيد
اگر فقط به دلايل اجتماعي در اينستاگرام هستيد ، ممكن است بخواهيد از اين مرحله صرف نظر كنيد. اما اگر مي خواهيد يك مارك تجاري يا شخصي بسازيد ، بايد هدف كلي حساب خود را تعيين كنيد. با توجه به اين واقعيت كه بيش از 50? از افراد در اينستاگرام مارك هاي مورد علاقه خود را دنبال مي كنند ، فقط منطقي است كه به آن متصل شويد و اهداف خاصي را تعيين كنيد كه حساب شما بايد چه كاري انجام دهد.
اين تمرين شناسايي هدف با هدف: به شما كمك كند بدانيد دقيقاً چه كساني را مي خواهيد جذب كنيد. با اين روش مي توانيد بفهميد چه نوع محتوايي ايجاد كنيد و چه چيزي براي مخاطبان شما مرتبط است. به شما كمك كند تا نتايج واقعي خود را به عنوان پيروان جعلي بدانيد كه به احتمال زياد با هدف كلي حساب شما بي ارتباط است. شما قادر خواهيد بود به سرعت آنها را شناسايي كرده و نتايج رشد خود را به طور موثر اندازه گيري كنيد.
مرحله 2: يك استراتژي محتوا تهيه كنيد وقتي مشخص كرديد كه مي خواهيد حساب اينستاگرام شما در چه زمينه اي باشد ، وقت آن است كه محتوا را درست كنيد. محتوا روشي است كه شما مي توانيد پيام خود را از طريق فيلم ، عكس ، متن يا هر روشي كه اينستاگرام اجازه مي دهد بيان كنيد.
اگر محتواي عمومي توليد كنيد ، كاربران عمومي را جذب خواهيد كرد كه احتمالاً به شما اهميتي نمي دهند يا مي خواهند با پست هاي شما ارتباط برقرار كنند و به احتمال زياد با گذشت زمان شما را دنبال نمي كنند.
از طرف مقابل ، اگر محتواي تاكتيكي و هدفمند بسازيد ، فالوورهايي را جذب مي كنيد كه با محتواي شما سر و كار دارند و دنبال كننده مي مانند ، زيرا آنها پست هاي شما را مرتبط مي دانند. شما بايد پيام درست را در زمان مناسب به افراد مناسب برسانيد در غير اينصورت محتواي شما بي رمق مي شود.
اما چگونه مي توانيد به اين تعادل برسيد؟ با استفاده از 5W توليد محتوا:
وقتي از الگوي 5W پيروي مي كنيد ، فرايند ايجاد محتواي شما بدون زحمت انجام مي شود. در مرحله اول ، هدف حساب اينستاگرام خود را مشخص كرده و در اين مرحله دوم ؛ شما نوع محتوايي را كه مي خواهيد ايجاد كنيد بر اساس هدف كلي صفحه خود تعيين مي كنيد.
در اينجا برخي از گزينه هايي كه دريافت كرده ايد: مطالب مبتني بر مردم در اينستاگرام ، چهره هاي انساني يك معامله بزرگ است و موفقيت در سيستم عامل بدون انساني سازي نام تجاري شخصي يا سازماني شما غيرممكن است.
داده ها حتي نشان مي دهند كه تصاوير با چهره افراد 38? بيشتر از افراد بدون لايك دريافت مي كنند. اگر مي خواهيد فرهنگ كار برند خود را به نمايش بگذاريد ، محتواي مبتني بر مردم قدرتمند است. استفاده از كاربران در گشت و گذار در پشت صحنه مراحل كار ، كاركنان و نحوه تعامل آنها با يكديگر طلاي خالص است. اين به يك پاسخ احساسي از طرف پيروان شما دستور مي دهد و احساس ارتباط شخصي با تجارت شما را ايجاد مي كند.
و اگر به دنبال 20،000 دنبال كننده هستيد ، ابتدا بايد از طرفداران فعلي خود وفاداري پيدا كنيد و اين روش براي انجام آن است.
يك مثال عالي براي اين هشتگ # Hubspotemployeetakeover Hubspot است: نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اينستاگرام: در اينجا مراحل سال 2019 آورده شده است منبع با استفاده از هشتگ اين برند از طريق چشم كارمندان ايجاد ارتباط شخصي با پيروان داستان خود را براي مخاطبان هدف خود تعريف كرد.
محتواي محوري متن هيچ خبري نيست كه نقل قول ها در اينستاگرام دوست داشته شوند. صرف نظر از جايگاهي كه در آن حضور داريد ، الهام و انگيزه هميشه تأثيرگذار خواهد بود. اگر به تازگي در اينستاگرام كار خود را شروع مي كنيد يا اوقات فراغت زيادي در دست نداريد ، نقل قول ها راهي عالي براي انجام اين كار هستند. با استفاده از برنامه هاي خاص مي توانيد به راحتي آنها را ايجاد كنيد و تقريباً 100? مطمئن هستند كه تعامل ايجاد مي كنند.
در اينجا چند ايده عالي در مورد نوع نقل قول براي ارسال وجود دارد: نقل قول هايي از رهبران انديشه يا تأثيرگذاران را در جاي خود قرار دهيد. نقل قول هايي از مشترياني كه درباره شركت شما غرغر مي كنند ارسال كنيد داده ها يا آماري جذاب كه معمولاً شناخته شده نيستند نقل قول هايي را كه پيام تجاري شما را تكرار مي كنند به اشتراك بگذاريد نحوه ارسال پست هاي كارهاي معمول مربوط به جايگاه شما محتواي ايجاد شده توسط كاربر محتواي توليد شده توسط كاربر محتوايي است كه توسط كاربران ديگر ساخته شده است. اين كاربران مي توانند طرفداران برند شما ، پيروان ، مشتريان ، بازديد كنندگان سايت يا تأثيرگذار شما باشند.
اما چگونه مي توان ساير كاربران را وادار به ايجاد محتواي خود كرد؟ در اينجا آمده است: درمورد اينكه مردم دقيقاً مي خواهند چه چيزهايي را خلق كنند روشن باشيد. با اين وجود ، اگرچه شما مي خواهيد كاربران فضاي خلاقيت كافي داشته باشند ، اما شما نمي خواهيد آنها محتوايي را تهيه كنند كه كاملاً از پيام برند شما خارج است.
اهداف كمپين محتواي توليد شده توسط كاربر را تعيين كنيد. با شروع كارزار به دنبال چه نتيجه اي هستيد؟ بگذاريد اين كل روند را راهنمايي كند. به سازندگان هر محتوايي كه تصميم داريد استفاده كنيد اعتبار دهيد. اين يك روش عالي براي ايجاد روابط مثبت با افراد زير است. مشوق هايي را براي ايجاد انگيزه در ايجاد محتواي با كيفيت در كمپين ها قرار دهيد. شما مي توانيد يك مسابقه را راه اندازي كنيد كه هدايايي را در رابطه با نام تجاري شما ، به بهترين سازنده محتوا ارائه دهد.
محتواي توليد شده توسط كاربر به قدري قدرتمند است كه مارك Buffer پس از شروع فعاليت هاي محتواي توليد شده توسط كاربر ، شاهد افزايش 400 درصدي پيروان بود. حساب آنها از 4250 به 21000 دنبال كننده افزايش يافت ، همه به UGC مرتبط بودند. هنوز قانع نشده ايد؟
در اينجا برخي از محتواي توليد شده توسط كاربر از REI آورده شده است: نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اينستاگرام: در اينجا مراحل سال 2019 آورده شده است منبع اين تصاوير همه UGC هستند و توانستند 21000 پسنديدن را براي اين برند به خود اختصاص دهند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ به اين دليل: بيش از 50? از هزاره ها و نسل هاي ديگر بيش از هر نوع ديگري به محتواي توليد شده توسط كاربر اعتماد دارند.
و موارد ديگر:
منبع مزاياي UGC بسيار زياد است و ثابت شده است كه م workثر است ، بنابراين براي دستيابي به هدف خود يعني 20،000 فالوور ، از آن بهره ببريد! مرحله 3: مبارزات عملياتي كاربر را اجرا كنيد يكي از بهترين راه ها براي حفظ پيروان قديمي و جذب پيروان جديد ، تقويت تعامل است. به همين دليل است كه هر نوع كارزاري كه مردم را به فعاليت در اين سيستم عامل ترغيب كند ، نتايج شگفت انگيزي به همراه دارد.
با استفاده از استراتژي اقدام كاربر ، مي توانيد زيرنويس ها را براي پست هاي خود يا س questionsالاتي كه آنها را به سمت عمل سوق مي دهد ، قرار دهيد.
به برخي از نمونه هاي خاص طاقچه نگاهي بيندازيد: يك شركت گل مي تواند عكسي از چندين گل آرايي ارسال كند و از پيروان بپرسد "كدام يك از آرايش ها را دوست داريد: ليلي يا گل سرخ؟" عكاسان منظره ممكن است تصويري از يك مكان زيبا قرار دهند و از پيروان بخواهند كه با چه كسي مي خواهند به آنجا بروند. وبلاگ نويسان مد مي توانند عكسي از آخرين مجموعه خود ارسال كنند و بپرسند ، "فكر مي كنيد چه كسي مي تواند اين نگاه را از بين ببرد؟" نحوه به دست آوردن 20 هزار فالوور اينستاگرام: در اينجا مراحل سال 2019 آورده شده است اينها فقط برخي از ايده ها در مورد نوع محتوا است كه مي توانيد براي ايجاد عملكرد از طرفداران خود استفاده كنيد.
مرحله 4: حساب خود را براي نامزدي بهينه كنيد
نمايه شما مهم است. يك هشتگ ، محتواي به اشتراك گذاشته شده يا يك توصيه ممكن است افراد را به صفحه شما بفرستد اما چه چيزي باعث مي شود آنها بر روي دكمه دنبال كردن كليك كنند؟ مشخصات شما. كاربران به احتمال زياد اولين باري كه در صفحه شما هستند صفحه شما را پيمايش مي كنند و اگر چيزي نباشد كه به سرعت به دليل مرتبط بودن شما با آنها اشاره كند ، ممكن است تصميم نگيرند آن را دنبال كنند.
اين به اين معني است كه تصوير ، نام ، نام شخصي (اگر يك حساب شخصي باشد) و توضيحات شما در اينستاگرام عوامل تبليغاتي هستند ، زيرا افراد آنها را مشاهده مي كنند ، تصاوير شما را مرور مي كنند و حتي از وب سايت شما بازديد مي كنند. بنابراين اگر تازه شروع كار مي كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه جزئيات نمايه را كه مربوط به مخاطبان هدف شما باشد ، انتخاب مي كنيد.
جدا از اين ، شما بايد نمايه خود را براي مردم قابل مشاهده كنيد و نحوه كار: با قرار دادن لينك حساب اينستاگرام خود در پايين خبرنامه ها يا امضاي ايميل هاي تجاري خود ، از ليست ايميل خود استفاده كنيد. دسته حساب يا پيوند خود را بر روي كارت ويزيت ، يادگاري نام تجاري يا هر چيز ديگري كه مربوط به تجارت شما است قرار دهيد.
از دنبال كنندگان اختصاصي خود در ساير سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي مانند توييتر و فيس بوك بخواهيد تا در اينستاگرام با شما ارتباط برقرار كنند. همچنين مي توانيد حساب فيس بوك خود را با اينستاگرام خود همگام سازي كنيد ، بنابراين هر زمان كه در اينستاگرام پستي ارسال مي كنيد در صفحه فيس بوك شما ظاهر مي شود. نتيجه به دست آوردن 20 هزار فالوور در اينستاگرام كار ساده اي نيست ، اما با گام هاي درست به يك روند يكپارچه تبديل مي شود.
فقط اطمينان حاصل كنيد كه نمايه خود را براي مشاركت بهينه كرده ايد ، از محتواي توليد شده توسط كاربر استفاده كرده و محتواي خود را متناسب با نيازهاي مخاطبان خود قرار داده ايد. با استفاده از اين مراحل ، بدون توجه به حساب فعلي كه دنبال مي كنيد ، مي توانيد تعداد دنبال كنندگان تصميم گرفته شده خود را بزنيد و حتي از آن عبور كنيد. اگر پيشنهادي اضافي داريد كه براي شما مفيد واقع شده است ، در صورت تمايل در مورد نظر خود صحبت كنيد