جمعه ۲۷ تیر ۰۴

10K دنبال كننده اينستاگرام دريافت كنيد.

۱۱ بازديد

10K دنبال كننده اينستاگرام دريافت كنيد.


آيا شما از تمام اين روشهاي جالب بازاريابي اينستاگرام (مانند مسابقات و كوپن ها) استفاده مي كنيد ، اما آنها فقط به شما فروش بيشتري نمي دهند؟


اين به اين دليل است كه هيچ يك از اين تاكتيك هاي افزايش فروش م workثر نيستند ، مگر اينكه از اولين FIRST پيروي كنيد.


اگر كمتر از 10K دنبال كننده اينستاگرام داريد ، اين پست براي شما مناسب است. در حال حاضر شما بايد روي افزايش پيروي خود تا حدي تمركز كنيد كه به اندازه كافي بزرگ باشد و از تكنيك هاي افزايش فروش استفاده كنيد. پس از انجام اين كار ، نتايج دلخواه خود را دريافت خواهيد كرد
 
6 كاري كه بايد انجام دهيد تا اولين فالوورهاي اينستاگرامي 10K خود را بدست آوريد(نه به ترتيب اهميت ، بلكه براساس مراحل رشد پيروان شماست!)


 1. هدف خود را بشناسيدانجام اين كار فايده اي ندارد ، اگر شما نمي دانيد چرا در مرحله اول اين كار را انجام مي دهيد.
وقتي بدانيد كجا مي رويد ، راهي بهتر براي رسيدن به آنجا پيدا خواهيد كرد تا اينكه اگر نمي دانيد كجا مي رفتيد.
هميشه هدف داشته باشيد ، پايان داستان. و هدف در اينجا آسان است ، 1000 فالوور اينستاگرام! همچنين ايده خوبي است كه براي اهداف خود يك بازه زماني تعيين كنيد. بنابراين 1000 دنبال كننده در 1 ماه ، 2 ماه و غيره


 2. مخاطب خود و آنچه مي خواهند ببينند را بشناسيدمخاطبان خود را بشناسيد و آنچه را كه آنها مي خواهند ببينند من مي دانم كه اين شماره شماره 2 در ليست است ، اما شناخت مخاطبان واقعاً شماره يك كاري است كه شما بايد در اينجا انجام دهيد. (و واقعاً براي هر بخشي از تجارت شما).
ايده اينستاگرام ساختن مجموعه اي از افرادي است كه محتواي شما را دوست دارند و به اين اعتماد داريد كه هميشه به آنها ارزش خواهيد داد.
تنها راهي كه شما براي انجام آن انجام مي دهيد اين است كه بفهميد مخاطب شما دقيقاً به چه چيزي اهميت مي دهد و به معناي واقعي كلمه "دوست دارد".
 
مخاطب هدف خود را تعريف كنيداطمينان حاصل كنيد كه واقعاً مخاطبان خود (و پيروان بالقوه) را در سطح عميقي مي شناسيد تا بتوانيد با آنها ارتباط برقرار كنيد و در نهايت به آنها بفروشيد.
هشتگ هايي پيدا كنيد كه به شما كمك مي كنند پيروان احتمالي خود را هدف بگيريد. ايده اصلي استفاده از هشتگهايي است كه مخاطبان شما استفاده مي كنند ، نه فقط مواردي كه محصولات شما را توصيف مي كنند.
 

https://flwland.com/buy-instagram-followers/

https://staiirsocialmedia.com/blog/getting-first-10k-instagram-followers/
هشتگ هاي مورد استفاده مخاطبان خود را پيدا كنيدپست هاي پيروان موجود خود را بررسي كنيد (اگر آنها مشتري يا مشتري بالقوه هستند)
 
هشتگ هايي را كه حساب هاي مشابه (و موفق) در صنعت شما دارند استفاده كنيداگر فالوورهايي داريد كه با هم فروشند ، حساب ساير فروشندگان مشابه (و موفق) را كه بيش از 10 هزار فالوور اينستاگرام دارند ، بررسي كنيد و ببينيد از هشتگ هايي كه مخاطبان خود را هدف قرار مي دهند استفاده مي كنند.
از آنجا كه شانس وجود دارد ، شما مخاطبان مشابه يا به اندازه كافي مشابه داريد. هنگامي كه بدانيد از هشتگهايي استفاده مي كنند ، مي توانيد آنها را در Instagram پيدا كنيد.
شما مي توانيد مارك خود را در مقابل آنها قرار دهيد كه در آنجا متوجه شما مي شوند ، به جاي اينكه منتظر باشيد تا اميدوار باشيد ، شايد روزي شما را پيدا كند. رشد هدفمند اينستاگرام ما در اين مورد بسيار به شما كمك خواهد كرد.


 
3. نوع درست بيوگرافي داشته باشيد

بيوگرافي اينستاگرام شما از آنچه فكر مي كنيد مهمتر است. اگر قسمت هاي مناسب را نداشته باشد ، مي تواند پيروان بالقوه را سردرگم كرده و آنها را دور كند.
شما بايد 150 كاراكتر داشته باشيد كه دقيقاً آنچه را كه مي فروشيد ، به مردم بگوييد ، با مخاطبان خود شخصاً ارتباط برقرار كنيد ، و آنها را راهنمايي كنيد كه اقدامي انجام دهند ، و به آنها پيوند دهيد تا اين اقدام را انجام دهند.
نكته اصلي: بيوگرافي شما بيشتر به پيروان شما مربوط است تا به شما ، به اين معنا كه شما بايد توجه آنها را به خود جلب كنيد و كاملاً روشن كنيد كه چه ارزشي از شما مي گيرند.
در مورد تعداد سگ هاي شما ، نام بچه هاي خود يا جايي كه زندگي مي كنيد صحبت نكنيد. اين چيزها براي شما مهم نيست. هيچ كاري انجام نمي دهيد ، اما اگر آنها براي كسب و كار شما امتياز نمي فروشند ، آنها فقط در اينجا فضاي كمتري را براي شما به وجود مي آورند.
به عنوان مثال: اگر كالاهاي كودك درست كنيد ، چيزي مانند "ساخته شده براي مادران با سلامتي مادر توسط خود مادر" مي تواند يك نقطه فروش باشد زيرا مي تواند به اعتماد سازي كمك كند.
فوق العاده مهم: هميشه يك پيوند را در بيوگرافي خود بگنجانيد - به فروشگاه آنلاين خود ، OPTIN خبرنامه ، هر كجا كه تبليغ مي كنيد!


 
4. مانند پيام هاي مخاطبان خوداينستاگرام مانند مخاطبان شما براي دنبال كردن 10K دنبال كننده اينستاگرام ايده شما اينست كه حساب كاربري خود (و مارك تجاري) را توسط طرفداران بالقوه خود مشاهده كنيد.
بنابراين وقتي مي بينند كه حساب جديدي كه شايد هنوز نام آن را نشنيده باشند ، فقط يكي از عكس هايشان را پسنديده و از آنها تعريف كرده است ، حال آنها خوب خواهد شد! سپس (منطقي) آنها به حساب شما مي روند و شما را بررسي مي كنند كه چرا فكر مي كنند ، "اين كيست؟ ..."
در اين مرحله ، وظيفه شماست كه اطمينان حاصل كنيد كه حساب شما و كليه مطالب شما با آنها ارتباط دارد ، بنابراين وقتي آنها به آنجا رفتند ، نگاهي بيندازند و فكر مي كنند ، "واي ، اين حساب واقعا عالي است! آنها مرا مي گيرند و محصولاتشان براي من است! "
و اگر زندگي خود را به صورت صحيح تنظيم كنيد ، و شما در حال ارسال محتواي هستيد كه مخاطب شما واقعاً دوست دارد (همانطور كه در بالا توضيح داده شد) ، پس از آن تحت پوشش قرار خواهيد گرفت!
ميدوني ؟ با استفاده از خدمات رشد هدفمند اينستاگرام ما مي توانيد با چند ماه به كاربران جديد اينستاگرام 10K برسيد. اين يك تعويض بازي است.


 
5. Giveaways را با Influencers اجرا كنيدتأثيرگذار شخصي (يا مارك تجاري) است كه به خوبي مخاطبان شما را تحت تأثير قرار مي دهد. شخصي كه مشتريان بالقوه شما به او نگاه مي كنند ، او را دنبال كرده و به او اعتماد مي كنيم.
آنها مي توانند گروه ها ، باشگاه ها يا فروشندگان ديگري باشند كه رقابت مستقيم شما نيستند ، اما مخاطبان يكساني (يا مشابه) دارند كه شما "تأثيرگذار" هاي كامل هستيد.


 
6. با فشرده سازي ها فرياد بزنيدفرياد بيرون انداختن همان ايده اصلي را دارد كه اجراي اينفلوئنسر مي دهد. اين يك موقعيت آسان و برنده براي هر دو حساب است.
شما يك پست اختصاص داده شده براي تبليغ اينفلوئنسر خود را به اشتراك مي گذاريد ، و آنها يك پست را در حساب خود اختصاص مي دهند كه اختصاص به تبليغ شما براي پيروان خود دارد.
باز هم ، شما در حال مشاهده نام تجاري خود توسط مشتريان بالقوه هستيد كه به حساب شما مراجعه مي كنند. اين به شما در دستيابي به اولين فالوورهاي 10K اينستاگرام در طي يك سال كمك مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.