شنبه ۲۸ تیر ۰۴

5 راه براي يافتن دنبال كنندگان معتبر در اينستاگرام

۷ بازديد

5 راه براي يافتن دنبال كنندگان معتبر در اينستاگرام معتبر 

 

آيا برند شما بازده مثبتي در اينستاگرام ديده است؟ آيا اينستاگرام شما به اندازه كافي بزرگ است تا ترافيك سودآور را به صفحات فرود شما هدايت كند؟
اگر از جواب دادن دريغ داريد ، شايد زمان آن فرا رسد كه ياد بگيريد چگونه در اينستاگرام دنبال كنندگان شويد. هرچه مخاطبان شما بزرگتر شوند ، فرصتهاي بيشتري براي تعامل با كاربران و ايجاد تجربيات منحصر به فرد براي آنها فراهم مي شود.
اما گاهي اوقات مارك ها هنگام تلاش براي به دست آوردن تعداد بيشتري از دنبال كنندگان اينستاگرام ، راهي آسان را از آن خود مي كنند. پرداخت لايك و سايت هاي دنبال كننده در همه جا وجود دارد ، اما ما اولين كسي خواهيم بود كه به طور ارگانيك ايجاد مخاطب نتايج بسيار بهتري خواهيم داد.
آيا مي دانيد تقريباً 48 ميليون كاربر اينستاگرام جعلي هستند؟ و از آنجايي كه اين آمار براي اولين بار دور زدن دور را آغاز كرده است ، اينستاگرام سخت كار كرده است كه يك بار براي هميشه طرفداران جعلي را خاتمه دهد.
اين بدان معنا نيست كه چه تعداد دنبال كننده اينستاگرام داريد ، اگر آنها جعلي هستند ، آنها به صفحه فرود شما نمي روند ، ديگران را به سايت شما مراجعه مي كنند يا يك خريد واحد انجام مي دهند. به همين دليل بسيار مهم است كه روي ساخت مخاطبان معتبر و ارگانيك در رسانه هاي اجتماعي تمركز كنيم.
و ما در اينجا 5 نكته در مورد چگونگي به دست آوردن دنبال كنندگان در اينستاگرام به شما ارائه مي دهيم:


1. بهينه سازي اكانت اينستاگرام خود رادر حالي كه شما در حال تلاش براي فهميدن چگونگي به دست آوردن دنبال كنندگان در اينستاگرام هستيد ، يكي از مهمترين اقدامات اين است كه حساب خود را بهينه كنيد. بيوگرافي اينستاگرام خود را به عنوان "صفحه اصلي" براي حساب خود تصور كنيد.

بدون داشتن شرح حال ، شرح تصاوير ، نام كاربري يا تصوير نمايه مناسب ، افراد چگونه مي دانند اين حساب متعلق به برند شما است؟ به نظر مي رسد احمقانه است ، اما بسياري از شركت ها شرح حال خود را پر نمي كنند يا از پيوند يك صفحه فرود استفاده نمي كنند. اين يك نقطه براي هدايت ترافيك اينستاگرام به سايت شماست ، بنابراين بهينه سازي حساب كاربري ضروري است.
اگر مطمئن نيستيد كجا پيوند برقرار كنيد ، صفحات بازاريابي يا كالايي را كه مربوط به كلمات كليدي خاص ، هشتگ يا كمپين هايي در حساب اينستاگرام شما است ، امتحان كنيد. پيوند دادن به صفحه اصلي شما خوب است ، اما چرا هنگام انتقال از بيوگرافي خود به يك سايت ، تجربه منسجم به كاربران نمي دهيم؟
علاوه بر اين ، نام كاربري خود را در حد امكان جستجو كنيد. اگر نام كسب و كار شما طولاني تر است ، آن را كوتاه كنيد تا چيزي كه مخاطبان آن را تشخيص مي دهند. اعداد يا كاراكترهاي خاصي را به نام كاربري خود اضافه نكنيد.


2. محتوا را حفظ كنيدبدترين كاري كه مي توانيد هنگام تلاش براي دنبال كردن دنبال كنندگان در اينستاگرام خود انجام دهيد ، ارسال نامنظم مطالب است. اگر به اندازه كافي خوش شانس هستيد كه در ابتدا كاربران را دنبال مي كنيد ، آخرين كاري كه مي خواهيد انجام دهيد اين است كه آنها را فراموش كنيد كه در وهله اول شما را دنبال كردند.
براي مقابله با اين ، به يك برنامه ارسال منظم ادامه دهيد. به طور معمول ، مارك ها نبايد بيش از چند بار در روز ارسال كنند ، اما هرچه از مهارت شما برخوردار باشد ، آن را حفظ كنيد. روزانه تقريباً 200 ميليون كاربر اينستاگرام به سيستم وارد مي شوند ، بنابراين حتي براي گسترده تر كردن شبكه خود ، سعي كنيد چند روز در كل روز منتشر كنيد.
در حقيقت ، تحقيقات بسيار خود ما در مورد بهترين زمان براي ارسال در اينستاگرام ، زمان هاي برتر ارسال براي چندين صنعت را مشخص مي كند ، يا مي توانيد تحقيقات ما را در بهترين زمان ها در تمام زمينه هاي موضوع زير دنبال كنيد:

چسباندن به برنامه به شما كمك مي كند تا يك تجربه مداوم را براي پيروان خود ايجاد كنيد و آنها را در شناخت برند خود حفظ كنيد. اما اگر نمي دانيد چگونه مي خواهيد به انتشار روزهاي مختلف در اين روزها بياد بياوريد ، شما را با برنامه ريزي Sprout و ويژگي هاي زمان بهينه تحت پوشش قرار داده ايم - براي جزئيات بيشتر بخوانيد.


3. برنامه ارسال پست هاي اينستاگرام در پيشبرددر حالي كه الگوريتم اينستاگرام تغيير كرده است تا به كاربران محتواي بيشتري را كه دوست دارند نشان داده شود ، ارسال در مواقع مناسب هنوز هم مي تواند پست هاي شما را بيشتر نمايان كند.
نام تجاري شما مي تواند انجام دهد بسيار وجود دارد ، و اكنون با Sprout Social ، برنامه ريزي محتواي اينستاگرام يكي از آنهاست. با جديدترين ابزارهاي ما ، ما مي توانيم از طريق يك فرآيند آسان به محتواي برنامه برند شما كمك كنيم.
با برنامه ريزي مطالب از قبل ، كل تيم شما مي تواند كارآمدتر برنامه ها و برنامه ها را ببيند. هميشه مي توانيد از قبل مطالب را از قبل تهيه كنيد و با ابزار برنامه ريزي اينستاگرام ما ، بتوانيد به مخاطبان خود برسيد و يك جريان مداوم از محتوا را همزمان حفظ كنيد.
تقويم نشر جوانههمچنين مي توانيد از ويژگي ViralPost با ثبت اختراع شده Sprout استفاده كنيد و اجازه دهيد ما اين كار را براي شما انجام دهيم. ViralPost تاريخچه نامزدي حساب شخصي شما را تجزيه و تحليل مي كند و زمان هاي بهينه براي ارسال الگوريتمي را براي شما مشخص مي كند.
برنامه محتواي اينستاگرام خود را با Sprout Social كامل كنيد
علاوه بر برنامه ريزي يك تصوير كامل از تقويم محتواي اينستاگرام شما ، Sprout ويژگي هاي بيشتري را نيز براي تكميل فيد برند شما ارائه مي دهد.
با استفاده از كتابخانه دارايي ما ، تصاوير تصويب شده توسط IG را با تيم خود به اشتراك بگذاريد ، يا از ويژگي پيش نمايش شبكه استفاده كنيد تا مطمئن شويد كه هر جنبه از حضور شما به سبك برند شما صادق است.
با يك آزمايش 30 روزه رايگان Sprout ، به اين ويژگي ها و موارد ديگر بپردازيد.

 

4- براي ارسال مطالب خود حساب هاي ديگر دريافت كنيدوقتي ياد مي گيريد كه چگونه دنبال كننده هاي بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد ، مهم است كه ارزش مخاطبان خود را بدانيد. هرچه تعداد دنبال كننده شما بزرگتر شود (به صورت ارگانيك) ، خريداران و مشتريان علاقه مند بيشتري خواهيد داشت.مقالات مرتبط
9 نكته براي مديريت بي وقفه پيروان اينستاگرام خودراهكارهاي رشد عادي اينستاگرام براي ساخت برند شما8 مرحله براي به دست آوردن دنبال كنندگان بيشتر در توييتربهترين راه براي جلب مشتري براي پيگيري شما اين است كه جلوي آنها قرار بگيريد و حضور پيدا كنيد. بسيار مهم است كه در اينستاگرام خود و ديگران حضور داشته باشيد. سعي كنيد از محتواي توليد شده توسط كاربر حمايت مالي كنيد تا مارك تجاري خود را در فيد مشتريان بدست آوريد. همچنين مي توانيد براي نمايش برند خود در مخاطبان بزرگتر ، مسابقات اينستاگرام برگزار كنيد.

راه ديگر اين است كه دسته خود را جلوي مخاطب بسيار بزرگتري بگيريد. سعي كنيد با حساب هاي اينستاگرام بزرگتر در صنعت خود كار كنيد تا مطالب خود را با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد. و لازم نيست فقط در اينستاگرام باشد.
فقط مطمئن شويد كه شما چيزي با ارزش ارائه مي دهيد. به نظر مي رسد آخرين كاري كه مي خواهيد انجام دهيد بسيار پر فروش است. براي ايجاد مخاطبان اينستاگرام خود ، همكاري هاي بازاريابي و برنامه هاي بازاريابي با ساير مشاغل را پيدا كنيد.
هميشه اين امكان وجود دارد كه توييتر شما از مارك ديگري طرفداران بيشتري داشته باشد ، كه مي توانيد از آن استفاده كنيد ، از تجارت استفاده كنيد يا به اشتراك بگذاريد.


5- تفاوت بين پيروان اينستاگرام جعلي و واقعي را بدانيدتفاوت فاحش بين يك حساب اينستاگرام در داشتن پيروان جعلي و قانوني وجود دارد. شايد به سادگي خريد دنبال كننده هاي اينستاگرام خود وسوسه انگيز به نظر برسد ، اما بك گراند از قدرت رشد پيروي ارگانيك بيشتر است.
دنبال كنندگان جعلي اينستاگرام تمايل دارند:
فريب دنبال كنندگان جديد: اگر كاربران با ده ها هزار دنبال كننده به يك منبع غيرفعال اينستاگرام بيايند ، همه چيز احساس فريب مي كند. مردم را فريب ندهيد كه دنبال شما باشند. براي تعامل بهتر اعتماد و روابط طولاني مدت برقرار كنيد.هيچ ROI نداريد: به نظر مي رسد خريد دنبال كننده آسان تر باشد ، اما ربات هاي خريداري شده شما يا پيروان جديد بدون سرنشين شما نمي توانند چيزي بخرند. مردم به دلايلي مارك هاي اينستاگرام را دنبال مي كنند - از آنچه مي خواهيد ارسال كنيد يا شركت شما به طور كلي دوست دارند. اين افراد صرف كننده واقعي هستند و ارزش پولي را براي تجارت شما به ارمغان مي آورند.حركات كوچك و بدون ايجاد ايجاد كنيد: اگر شما 10،000 دنبال كننده جعلي داريد ، چند نفر قصد دارند نظرهاي شما را دوست داشته باشند و مطالب خود را به اشتراك بگذارند؟ به احتمال زياد ، اين حساب هاي بات يا جعلي توسط اينستاگرام پاك مي شوند ، حذف شده و باعث مي شوند پست هاي شما مانند گورستان هاي نامزدي به نظر برسد.افراد واقعي توانايي اشتراك گذاري ، دوست داشتن ، اظهار نظر و درگيري با پست هاي اينستاگرام شما را دارند. علاوه بر اين ، اين كاربران وقتي شخصي در آن طرف پاسخ مي دهد لذت مي برند.

https://sproutsocial.com/insights/how-to-get-followers-on-instagram/

https://flwland.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.