7 شيوه اي كه به شما كمك مي كند دنبال كننده هاي بيشتري كسب كنيد.
https://follower2.farsiblog.com/1399/04/31/INSTAGRAMFOLLOWER2/
تا كنون ، ما فقط دلايلي را براي شما فراهم آورده ايم كه چرا نبايد دنبال كننده خريداري كنيد. و اگر مي خواهيد يك پروفايل موفق داشته باشيد ، احتمالاً متوجه شده ايد كه اين نوع استراتژي مي تواند آتش سوزي كند ، درست است؟ در حالي كه هيچ فرمول سريع و آسان براي پرورش مخاطبان دنبال كننده درگير وجود ندارد كه به احتمال زياد مشتري شما شوند ، يك سري اقدامات خوب وجود دارد كه نمايه اينستاگرام شما را در اين مسير قرار مي دهد. با اين حساب ، براي كمك به شما در ايجاد يك استراتژي خوب براي رسانه هاي اجتماعي ، 7 عمل ذكر شده است كه باعث افزايش مخاطبان شما خواهد شد.
1. مخاطب خود را بشناسيد
اينستاگرام يك شبكه اجتماعي است كه تعامل بين كاربران خود را در اولويت قرار مي دهد ، اجتماعات ايجاد مي كند و افرادي را كه داراي علايق مشترك هستند جمع مي كند. به اين معنا ، اولين قدم براي افزايش تعداد دنبال كنندگان شما به شيوه اي كارآمد و هدفمند - يعني با ويژگي هاي مخاطب هدف شما - شناخت مخاطبان خود است. دانستن مخاطبان شما به معناي فهميدن علايق آنها ، چگونگي رفتار آنها در اينستاگرام ، اطلاعات اساسي دموگرافيك (سن ، مكان ، حرفه و غيره) ، افرادي است كه از آنها پيروي مي كنند ، از جمله جنبه هاي ديگر از هشتگ هايي كه بيشترين استفاده را دارند. با شناخت مخاطبان خود ، مي توانيد به عنوان مثال شخصيت خود را تنظيم كنيد كه نماينده شما باشد و هنگام استفاده از رسانه هاي اجتماعي شما را راهنمايي كند. به اين ترتيب ، شما هميشه مطابق آنچه انتظار مخاطب شماست ، عمل مي كنيد و احتمال رشد آن به طور طبيعي افزايش مي يابد.
2. ارسال مداوم ابزار اتوماسيون بازاريابي
Tailwind مطالعه اي را در سال 2017 انجام داد تا درك كند كه چگونه فركانس ارسال در رشد و تعامل مخاطبان تأثير مي گذارد. بيش از 10،000 پروفايل اينستاگرام مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. نتيجه اينست كه هرچه بيشتر پست كنيد ، پيروان و دوست داريد بيشتر به دست بيايند. اين ممكن است براي شما آشكار به نظر برسد ، اما بسياري از مردم به اين جنبه از شبكه هاي اجتماعي توجه نمي كنند. طبق گفته Tailwind ، نمايه هايي كه حداقل 7 ارسال در هفته (حداقل يك روز در روز) را حفظ مي كنند با سرعت بيشتري رشد مي كنند نسبت به كساني كه كمتر ارسال مي كنند. حتي با وجود تغيير در الگوريتم اينستاگرام ، ارسال ثبات يكي از عواملي است كه بسيار كم تغيير مي كند. بنابراين ، به ياد داشته باشيد كه هميشه حداقل يكبار در روز پست كنيد.
3. توليد محتواي با كيفيت
در صورتي كه محتواي شما از كيفيت مطلوبي برخوردار نيست ، مي توانيد به صورت مكرر پست كنيد. بنابراين ، با داشتن اطلاعاتي در مورد مخاطبان خود ، كافي است علايق آنها را تحليل كرده و بدانيد چه چيزي طرفداران شما را بيشتر جذب مي كند. هميشه به ياد داشته باشيد كه نمايه شما در اينستاگرام قرار دارد تا بتوانيد با مخاطبان خود درگير شويد و آنها را به مصرف محصولات و خدمات خود تبديل كنيد. بنابراين ، پست هاي شما بايد از نظر كيفيت و همچنين از نظر كيفيت ، داراي كيفيت حرفه اي باشند. تعداد كمي از موارد در رسانه هاي اجتماعي ناخوشايند تر از ديدن پست هاي مارك هاي با تصاوير ضعيف و زيرنويس ها با اشتباهات گرامري است. اين نوع از مشكلات نه تنها مي تواند به كاهش رشد مخاطب منجر شود بلكه منجر به از دست رفتن دنبال كننده هايي كه قبلاً داشتيد نيز مي شود.
4- از Stories استفاده كنيد
داستان ها پست هايي با حداكثر مدت زمان 15 ثانيه هستند و فقط 24 ساعت در دسترس هستند. از زمان راه اندازي آن ، ويژگي داستان ها مسئوليت اصلي افزايش استفاده در اينستاگرام را بر عهده داشته است و اسنپ ******** ، برنامه اي را كه اين فرمت را راه اندازي كرده است ، تسخير مي كند. اگر از اين ويژگي استفاده نمي كنيد ، بايد بدانيد كه يك فرصت عالي را از دست داده ايد. بخش عمده مخاطبان فعلي اينستاگرام از Stories بيشتر از خود خوراك استفاده مي كنند ، اين به شما كمك مي كند گزينه هاي نامزدي بيشتري داشته باشيد. استوري ها در اينستاگرام آنقدر اهميت پيدا كرده اند كه بسياري مي گويند الگوريتم آن جدا از آن كار مي كند. بنابراين ، از اين ويژگي غافل نشويد ، كه مي تواند در تعامل شما كمك كند و همچنين پيروان بيشتري را به پروفايل خود وارد كند!
5. فراموش نكنيد كه از هشتگ استفاده كنيد
هشتگ ها برچسب هايي هستند كه به عنوان فيلتر عكس شما عمل مي كنند. يعني آنها براي مشخص كردن موضوع پست شما خدمت مي كنند. به عبارت ديگر ، آنها براي مشخص كردن مبحث پست شما ، به افرادي كه از شما پيروي نمي كنند ، كمك مي كنند تا نمايه خود را پيدا كنند. هشتگ هاي اينستاگرام غالباً كنار گذاشته مي شوند و بيشتر افراد از عملكرد اصلي خود در يافتن پروفايل هاي جديد غافل مي شوند. به هشتگ اضافه نمي شود كه ديده شود ، اما براي اين كه افراد بتوانند پروفايلهايي پيدا كنند كه مورد علاقه آنها باشد. بنابراين نكته در اينجا استفاده از آنها در اولين اظهار نظر در مورد پست شماست و نه در خود عنوان. به اين ترتيب ، پست شما به صورت سازمان يافته به نظر مي رسد و در عين حال ، تمام ويژگي هاي هشتگ را حفظ مي كند ، زيرا وقتي در يك كامنت درج شوند ، به طور عادي كار مي كنند. نكته مهم ديگر استفاده از هشتگ هاي خوب است كه موضوع اصلي پست و پروفايل شما را براي مخاطبان خود ترجمه مي كند. از برچسب هاي عمومي مانند #love ، #happy و غيره استفاده نكنيد. براي يك هشتگ عمومي كه تصور مي كنيد مخاطب ممكن است از آن استفاده كند ، برنامه را جستجو كنيد. سپس اينستاگرام ليستي از هشتگ هاي مشابه را پيشنهاد مي كند ، كه اكنون مي توانيد از آن در پست هاي خود استفاده كنيد. با استفاده خوب از اين ويژگي ، شما به سرعت شروع به جذب پيروان جديد به پروفايل خود مي كنيد و باعث مي شود مخاطبان شما به شكلي ارگانيك و هدفمند رشد كنند.
6. فيلم بسازيد
با گذشت زمان ، اينستاگرام به يك سكوي دوستانه ويديو تبديل شده است. اگر در گذشته غيرممكن بود كه آنها را در خوراك خود قرار دهيد؛ امروزه فيلم يكي از اصلي ترين قالب هاي رسانه هاي اجتماعي است. يك فيلم خوب توليد شده توانايي جلب توجه طرفداران شما و همچنين اجازه قرار دادن مطالب بيشتر و البته تماس هاي مستقيم بيشتر به وب سايت شما را دارد. علاوه بر فيلم هاي خوراك ، سرمايه گذاري در قالب Stories هميشه پرداخت مي شود. در آنجا ، شما مي توانيد فيلم هايي غير رسمي تر ، مانند نشان دادن "پشت صحنه" كسب و كار و شخصي سازي برند خود را ضبط كنيد. از اين استراتژي ، امكان افزايش جذب مخاطبان و تعداد دنبال كنندگان افزايش مي يابد ، زيرا شما قالب رسانه اي جذاب را با محتواي با كيفيت تركيب مي كنيد.
7. مراقب رقبا باشيد
راه ديگر براي به دست آوردن پيروان واقعي كه به تجارت شما مربوط مي شود مشاهده مخاطبان رقبا است. يكي از قديمي ترين تاكتيك ها براي افزايش تعداد دنبال كنندگان به صورت هدفمند ، بررسي پروفايل هاي رقباي شما و شروع به دنبال كساني است كه از آنها پيروي مي كنند. اين نوع عمل باعث جلب علاقه افرادي مي شود كه احتمالاً از نمايه شما بازديد مي كنند و اگر علاقه مند باشند ، از شما دنبال مي كنند. با تكرار مكرر اين روند ، شما به سرعت مخاطبان خود را افزايش خواهيد داد. همچنين بخشي از اين استراتژي متوقف كردن دنبال كردن افرادي است كه شما شروع به دنبال كردن كرده ايد ، بنابراين از رسيدن به حد "زير" اينستاگرام خودداري مي كنيد. هيچ كس واقعاً نمي داند اين حد چيست ، اما به نظر مي رسد تقريباً ۷۵۰۰ پروفايل است. يكي از گزينه هاي اين تاكتيك دستي جستجوي ابزارهاي اتوماسيون است كه بطور خودكار پروفايل هاي خود را دنبال كرده و آنرا باز مي كنند. با اين حال ، به ياد داشته باشيد كه اين نوع ويژگي را با پروفايل هايي كه رقابت شما را تشكيل مي دهند ، تغذيه كنيد.