جمعه ۲۷ تیر ۰۴

چه تعداد دنبال كننده اينستاگرام نياز داريد تا در سال 2020 درآمد كسب كنيد؟

۷ بازديد

چه تعداد دنبال كننده اينستاگرام نياز داريد تا در سال 2020 درآمد كسب كنيد؟

نااميدكننده است كه تأثيرگذاراني را ببينند كه هزاران دلار در هر پست در اينستاگرام مي گيرند در حالي كه ما فقط تلاش مي كنيم ببينيم تعداد پيروان ما روز به روز افزايش مي يابد.

همه ما مي خواهيم تأثيرگذار بعدي براي فروش معاملات بزرگ مالي باشيم كه براي سفر به جهان و خوردن بهترين غذاي به دست ما مي پردازد ، اما دانستن اينكه چه زماني حساب شما آماده شروع به كار است ، دشوار است.

يكي از اولين معيارهايي كه كاربران و مارك ها براي تعيين تأثير حساب در آن جستجو مي كنند ، تعداد پيروان شما است ، بيشتر به اين دليل كه جلو و مركزي براي همه است. با اين وجود ، هيچ تعداد دنبال كننده اينستاگرامي براي كسب درآمد در سال 2018 وجود ندارد كه براي هر تأثيرگذار در هر طاقچه كار كند.

در پست امروز ، من قصد دارم به نحوه نزديك شدن به تعداد دنبال كننده شما بپردازم و چه زماني بايد از آنها درآمد كسب كنيد. چقدر مي توانيد در اينستاگرام درآمد كسب كنيد؟ اين اولين سؤالي است كه هركسي كه سعي دارد از اينستاگرام خود سود ببرد ، پاسخ دارد اما پاسخي سخت و سريع وجود ندارد. متغيرهاي زيادي وجود دارد كه مي تواند با ارسال پستي در اينستاگرام از قبيل طاقچه حساب ، نحوه كسب درآمد ، كيفيت ارسال ها ، تعداد دنبال كننده و نرخ نامزدي ، صرفه جويي در ميزان پولي را كه كاربر مي تواند ايجاد كند ، داشته باشيم.

يكي از محبوب ترين راه ها (اگر نه محبوب ترين راه) كه تأثيرگذار در اينستاگرام درآمد كسب مي كنند ، از طريق پست هاي پشتيباني شده است. آنفلوانزها وظيفه دارند نرخ خود را براي كار با برندها تعيين كنند ، بنابراين پتانسيل درآمد در اينجا حتي بيشتر مي شود. به عنوان مثال ، ممكن است يك حساب كاربري در بازاريابي تأثيرگذار و پست هاي پشتيباني شده با پرداخت 25 تا 50 دلار براي پست شروع شود و حسابهايي كه قبلاً به عنوان تأثيرگذار با دنبال كنندگان 30-80k تاسيس شده اند ، مي توانند صدها دلار در هر پست شارژ كنند.

هنگامي كه افراد تأثيرگذار به بيش از 100K دنبال كننده رسيدند ، آنها تمايل دارند حداقل براي يك پست مانند سام Ushiro كه داراي 283k دنبال كننده است و حداقل 1500 دلار از پست دريافت مي كنند ، حداقل 1000 دلار شارژ كنند. ناگفته نماند ، افراد مشهوري مانند كيم كارداشيان وست با 107 ميليون دنبال كننده مي توانند براي يك پست اينستاگرام حمايت شده مبلغي بيش از 500 هزار دلار بدست آورند.

تنوع گسترده اي از تأثير گذاران زن و شوهر با ميزان مختلفي از مارك هايي كه با آنها كار مي كنند و تعداد پست هاي دريافت شده حمايت مي شوند ، و ايجاد يك زندگي تمام وقت فقط با ارسال در اينستاگرام امكان پذير مي شود! براي كسب درآمد در اينستاگرام به چه تعداد دنبال كننده نياز داريد؟ پاسخ اين است كه، بستگي دارد!

اگر احساس مي كنيد اين جواب منفي است ، مرا بشنويد. وقتي مارك ها به دنبال كار با تأثيرگذار هستند ، مي خواهند بدانند كه بودجه بازاريابي آنها به خوبي مورد استفاده قرار گرفته است. آنچه مارك ها واقعاً به آن توجه مي كنند اين است كه مخاطبان شما به چه ميزان درگير هستند ، مهم نيست كه تعداد پيروان را در نظر بگيريد زيرا اين به معناي آگاهي بيشتر محصول و فروش بالقوه براي آنها است.

برندها همچنين به چگونگي متناسب بودن تعداد ضربان و ميزان تعامل پيروان خود با طاقچه ها و كيفيت پست هاي شما مي پردازند. ميزان نامزدي طلا است در حالي كه ميزان دنبال كننده هاي شما براي درآمدزايي از اينستاگرام مي تواند از 1000 تا 1 ميليون باشد ، اما نكته اي كه ثابت است نرخ جذب بالا است. در صورتي كه طرفداران شما اين برنامه را نمي بينند يا در تعامل نيستند ، مي توانيد محتواي خود را در اينستاگرام ارسال كنيد.

به عنوان مثال ، تصور كنيد كه 100 دلار داشتيد و مي خواهيد با آن درآمد بيشتري كسب كنيد. شما مي توانيد آن را با شخصي كه صدها هزار خريدار بالقوه در نوك انگشتان خود سرمايه گذاري كرده است ، سرمايه گذاري كنيد ، اما متوجه شديد كه فقط صد يا بيش از اين در واقع به آنچه گفته اند توجه مي كنند. بهترين شرط شما اين است كه مبلغ 100 دلار را با شخصي كه فقط دو هزار خريدار بالقوه داشته اند سرمايه گذاري كنيد ، اما همه آنها مرتباً به آنچه مي گويند توجه مي كنند. نكته مهم درآمدزايي در اينستاگرام ، تعداد دنبال كننده نيست.

نرخ تعامل خوبي دارد. ميزان نامزدي شما تعداد كل لايك ها و نظرات در مورد تعداد مشخصي از پست ها است كه براساس تعداد ارسال ها تقسيم مي شوند و بر تعداد دنبال كننده ها تقسيم مي شوند و تعداد آنها 100 برابر مي شود. خودت را رياضي كن!) وقتي ميزان درگيري شما زياد است ، اين به مارك ها مي گويد كه طرفداران شما آنچه را كه مي گوييد مي شنوند و بهتر است گوش دهيد!

آنها پول خود را با شما سرمايه گذاري مي كنند زيرا اين به نوبه خود منجر به خريد طرفداران محصولات شما خواهد شد. طاقچه شما اهميت زيادي دارد آيا مي دانستيد كه از هر 10 نفر 7 نفر براي تصميم گيري در زمينه خريد ، به رسانه هاي اجتماعي متكي هستند و تقريبا نيمي از آنها به نظر تأثيرگذار متكي هستند. چه آن را مي دانيد يا نه ، افراد خارج از كشور به دنبال توصيه هايي براي دنبال كردن هستند و شما يكي از آنهاست! اگر در يك طاقچه خاص اشتياق و دانش داريد ، مي توانيد فقط با تبليغ مارك ها و محصولاتي كه قبلاً دوستشان داريد درآمد كسب كنيد!

برخي از سودآورترين سوله ها در اينستاگرام عبارتند از: سلامت / سلامتي / تناسب اندام ، مسافرت ، مد ، زيبايي ، تجارت ، ثروت / امور مالي ، لوكس و سبك زندگي. كاربران اين سوله ها با مارك هاي متنوعي كار مي كنند ، طيف گسترده اي از مطالب را ايجاد مي كنند و در كسب درآمد از حساب هاي اينستاگرام خود موفقيت بسيار خوبي دارند. به عنوان مثال ، هودا كاتان را در نظر بگيريد. او به عنوان يك تأثيرگذار در زيبايي در اينستاگرام شروع به كار كرد و هم اكنون بيش از 2 ميليون دنبال كننده دارد و اخيراً خط آرايش محبوب خود را راه اندازي كرده است.

Kayla Itines همچنين يك مؤثر در اينستاگرام است كه به عنوان يك مربي شخصي شروع به كار كرد اما اكنون 7 ميليون دنبال كننده دارد و دنباله هاي سريال او براي راهنمايان بيكيني بسيار عالي است. بعضي از سوله ها آنقدر خاص هستند ، كه شما مجبور نيستيد پيروان زيادي براي شروع به كار با فرود كردن پست هاي پشتيباني شده مانند "همبرگر" به جاي "غذا" يا "پوست آكنه" به جاي "زيبايي" داشته باشيد.

مارك هاي بيشتر و بيشتر در اين سوله هاي خاص با ميكروفشارك كننده ها كار مي كنند تا محصولات خود را تبليغ كنند زيرا محصولات ذيل و هدفمند تري دارند. خود را محدود به پست هاي حمايت مالي نكنيد به عنوان يك شركت وابسته اضافي كسب كنيد همكاري با مارك ها تنها راه كسب درآمد از حساب اينستاگرام شما نيست. علاوه بر اين كه مستقيماً با مارك ها در پست هاي اسپانسر كار مي كنيد ، مي توانيد از بازاريابي وابسته نيز استفاده كنيد تا در اينستاگرام درآمد كسب كنيد.

بازاريابي وابسته زماني است كه يك مارك پس از خريد كالايي كه شما توصيه مي كنيد ، به شما كميسيون پرداخت مي كند. معمولاً با يك كد تبليغي يا پيوند وابسته ، شبكه هاي بازاريابي وابسته اي كه شما جزئي از آن هستيد ، ميزان فروش محصولات خريداري شده توصيه هاي شما را رديابي مي كنند و هنگامي كه همه گفته و تمام شده است ، درصد سود را به شما پرداخت مي كنند. فروش محصولات وابسته به همان اندازه توصيه مي شود كه يك محصول را تا زماني كه هميشه به ياد داشته باشيد كه پيوند يا كد رهگيري خود را درج كنيد.

بهترين كار اين است كه محصولاتي را كه قبلاً از آنها استفاده كرده ايد توصيه كرده و تحقيق كنيد ، اگر اين مارك ها بخشي از شبكه هاي بازاريابي وابسته باشند. صدها ، اگر نه هزاران نفر ، برنامه هاي وابسته در دسترس شما براي پيوستن به شما و در هر طاقچه قابل تصور هستند. برخي از شبكه هاي بازاريابي برتر وابسته براي شروع پيوستن به آنها ، شامل آمازون همكاران ، Linkshare ، Shareasale و اتصالات كميسيون هستند.

با محصولات خود حتي بيشتر كسب كنيد تاكنون بهترين راه براي درآمدزايي از حساب اينستاگرام شما فروش محصولات ديجيتال خود است. دقيقاً مانند لوسي ديويس ، اينستاگرام در ناحيه تناسب اندام كه با فروش كتاب الكترونيكي خود به صورت آنلاين و تبليغ آن در اينستاگرام ، در شش ماه بيش از 20 هزار دلار درآمد كسب كرد. فروش در اينستاگرام به همان اندازه دشوار نيست كه به نظر برسد.

اين مي تواند به سادگي نوشتن كتاب در طاقچه شما باشد و بازاريابي آن به دنبال كنندگان شما!

https://follower2.farsiblog.com/1399/05/04/HowmanyInstagramfollowersdoyouneed/

https://flwland.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.